به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، محمدتقی کیانی گفت: هشدارهای هواشناسی قبل از شروع بارشها اطلاعرسانی شد و با شروع بارش، عملیات بازگشایی مسیرها با بسیج کلیه امکانات راهداری، دهیاریها و بخش خصوصی آغاز شد.
وی با برشمردن اقدامات انجامشده گفت: مسیرهای اصلی و فرعی، شامل جاده روستایی بهویژه در دهستان برزاوند و راههای مزارع و دامداریها، با لودر دهیاری نیسیان و ماشینآلات شرکت تعاونی دهیاریها و مشارکت بخش خصوصی بازگشایی شدند.
کیانی همچنین به اقدامات امدادی نیز اشاره کرد و افزود: به خودروهای گرفتار شده کمک و چند خانواده توسط دهیاری نیسیان اسکان موقت داده شدند. همچنین گروهی از مسافران غیربومی در روستای زائین با همکاری هلال احمر به شهر بازگردانده شدند.
وی در ادامه از نیروهای مشارکتکننده تقدیر نمود: از فرمانداری، عوامل راهداری، نیروی انتظامی، پلیس راه، هلال احمر، شوراهای اسلامی دهیاران بهویژه دهیار نیسیان، شرکت تعاونی دهیاران و پیمانکارانی که با ماشینآلات به کمک آمدند، صمیمانه تشکر میکنم.
بخشدار مرکزی با اشاره به هشدارهای قبلی گفت: هشدارهای هواشناسی به موقع اعلام شد، ولی متأسفانه برخی افراد آن را جدی نگرفتند.در ضمن پیشبینی لازم برای تأمین نمک و شن نیز انجام شده بود.
کیانی با تأکید؛ بر ادامهٔ عملیات برفروبی،از شهروندان خواست در شرایط نامساعد جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و پس از بارش،با همکاری و صبوری به دهیاران در بازگرداندن شرایط به وضعیت عادی کمک کنند.
بخش مرکزی اردستان حدود ۷۰ روستا را شامل میشود.
انتهای پیام/
حمید فرخی
