تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
9

کمپین لبیک یا رسول الله در اردستان انجام می شود

  • کد خبر : 4340
  • 02 نوامبر 2020 - 10:46
کمپین لبیک یا رسول الله در اردستان انجام می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: با توجه به هتک حرمت به نبی اکرم توسط رئیس جمهور فرانسه کمپین ما امت رسول الله هستیم و پویش سراسری لبیک یا رسول الله در اردستان انجام می شود.

به گزارش اردستان سلام، محمد جواد شفیعی ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی ۱۳ ابان اظهار داشت: ۱۳آبان امسال با توجه به شرایطی که کشور دارد و در آن قرار داریم با توجه به وضعیت کرونا کلیه برنامه ها به نوعی تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است.
وی افزود: کلیه مصوبات جلسات ۱۳ آبان هماهنگ با ستاد ملی کرونا خواهد بود و در شهرستان اردستان هم در طی دو هفته گذشته با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده طبق دستورالعملی که ابلاغ شد از شورای هماهنگی مرکز و با هماهنگی که با ستاد ملی کرونا انجام شده هماهنگ و طبق مصوبات ستاد کرونای استان اصفهان انجام می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: مناسبت های ۱۳ آبان که جزء ایام الله ما است و فقط در روز ۱۳ ابان چند مناسبت وود دارد که می توان به روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید حضرت امام خمینی رحمت الله از ایران به ترکیه را نام برد.
وی ابراز داشت: امسال هم که این تقارن مبارک انجام شده و میلاد نبی مکرم اسلام و آقا امام صادق علیه السلام در این روز قرار گرفته که اهمیت این روز برای ما دو چندان و چند برابر شده است و با هماهنگی هایی که انجام شده طبق دستورالعمل تا این لحظه هیچگونه راهپیمایی و فراخوان عمومی مردمی در ۱۳ آبان در اردستان نخواهیم داشت.
شفیعی بیان کرد: تنها مجوزی که داده شده است برای روز ۱۳ آبان تجمع به صورت نمادین به صورت فراخوان عمومی خاص بعد از ظهر در یکی از میادین شهر که گروه سرود از بسیج اجرای مراسم دارد و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان تاکید کرد: موضوع تبلیغات شهری هم با زدن بنر توسط شهرداری و بخش ها و در بحث فضاسازی شهری این موارد انجام شده است و رابطین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری این موضوعات هستند.
وی تصریح کرد: عمده فعالیت امسال ما در فضای مجازی خواهد بود که اصحاب رسانه ما را در این زمینه یاری خواهند کرد و با توجه به هتک حرمت نبی اکرم توسط رئیس جمهور فرانسه که صحبت های خود را هم پس گرفت چند کمپین تشکیل شده است با نماد و شعار ما امت رسول الله هستیم و پویش سراسری لبیک یا رسول الله که اصحاب رسانه این موضوع را پوشش خواهند داد.

توهین به به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم می کنیم
علیرضا فرحبخش در ادامه جلسه اظهار داشت: توهین به به ساحت مقدس پیامبر مهربانی را محکوم می کنیم از همه مسئولین و مردم که در پویشهایی این هتک حرمت را محکوم کردند تشکر می کنیم و انشالله ادامه دار د.
وی افزود: ۱۳ آبان ماه یکی از رخدادهای مهم کشور ما است و اتفاقات مهمی در طول سالیان قبل از سال یک هزار و ۳۴۲ تا کنون انام شده است اما سیزده آبان به قدری اهمیت داشت که حضرت امام آن را به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و در این سال‌ها هم اولین ۱۳ آبان ایست که بعد از شهادت سردار سلیمانی در حال برگزاری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: در تمام سالها بعد از انقلاب حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی دخالت‌های آمریکا و اقداماتی را که انجام می‌دادند را تروریسم دولتی می خواندند و دیدیم که سردار سلیمانی هم با تروریسم دولتی به شهادت رسید و برای ما قابل اهمیت است.
وی ابراز داشت: دشمن در صدد است تا اتفاقاتی را در کشور انجام دهد که با تحریم ظالمانه و تحریم‌های اقتصادی و دخالت در کشور و برسته کردن مشکلات کشور مسائل اجتماعی و امنیتی را در کشور دخالت دهد.
فرحبخش بیان کرد: با توجه به موضوع کرونا باید ۱۳ آبان پاس داشته شود و به شکل قوی‌تر هم این موضوع انجام شود و در صورت باز نشردر کشور این کار انجام شود و کمپین های دشمن شناسی و پویش های اینچنینی باید در جامعه انجام شودو نسبت به بازنشر و تبیین گفتارهایی که در چند سال گذشته گفته شده اقدام کنیم تا بتوانیم جلوی فشار استکبار را بگیریم.

انتهای پیام/802/فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=4340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.