تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
6
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

مشکلات در ادارات مانع موفقیت نشده است

  • کد خبر : 4829
  • 01 فوریه 2021 - 16:47
مشکلات در ادارات مانع موفقیت نشده است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اردستان با بیان اینکه وجود مشکلات در برخی از ادارات مانعی در سبب موفقیت نشده است، تاکید کرد: هرچند مشکلاتی در رده مدیریت بعضی از ادارات وجود دارد اما این نشان از نتوانستن نیست که با تکیه به قدرت لایزال خداوند می‌توانیم موفق شویم.

به گزارش اردستان سلام،علی اصغر مومنیان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان اردستان در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته گرامیداشت مادران شهدا اظهار داشت: دانش‌آموزان باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچکدام از آن‌ها وجود نداشته است.

وی ضمن اشاره به مقایسه غلط برخی افراد افزود: افرادی هستند که چهل سال انقلاب را با رژیم گذشته مقایسه می‌کنند در حالی که این مقایسه درست نیست چرا که ما بعد از انقلاب در خصوص اکثر رشته‌ها در دنیا رتبه‌های یکم تا دهم دنیا را داریم که قبلا اصلا این موفقیت‌ها را نداشتیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اردستان گفت: در گذشته هم اگر موردی از تجهیزات نظامی وجود داشت از اسرائیل و آمریکا بود که با انقلاب مردم وحدتشان افزایش یافت و توانستند در تمام زمینه‌ها پیشرفت خوبی را داشته باشند هر جند تا قله خیلی فاصله داریم که آن هم دور از دسترس نیست.

وی ضمن اشاره به احترام بالای اسلام برای زن ابراز داشت: دانش‌آموزان در گذشته مورد بی‌مهری قرار می‌گرفتند اما الان ۵۰ درصد و بالاتر دانشجویان دانشگاه‌ها را فقط دختران ما تشکیل می‌دهند که این‌ها حاصل انقلاب اسلامی است؛ انقلاب آمد و شخصیت زن را احترام گذاشت.

مومنیان با بیان اینکه بانوان و دختران ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ورزشی موفقیت های گوناگونی را به دست آوردند، بیان کرد: دختران و زنان ما در مسابقات ورزشی جهانی با حفظ کرامت زن و با حجاب رتبه‌های خوبی را کسب می‌کنند که می‌توان آن را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اردستان با بیان اینکه وجود مشکلات در برخی از ادارات مانعی در سبب موفقیت نشده است، تاکید کرد: هرچند مشکلاتی در رده مدیریت بعضی از ادارات وجود دارد اما این نشان از نتوانستن نیست که با تکیه به قدرت لایزال خداوند می‌توانیم موفق شویم.

مومنیان با اشاره به سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش و در نظر گرفتن ابعاد مختلف در این سند تحول افزود: ۲۵ بسته تحولی در دل سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش گنجانده شده که یکی از آن‌ها طرح کوچ بود که نسبت به وزن و قد دانش‌آموزان کار می‌کند.

وی ضمن اشاره به تأثیر مثبت ورزش و سلامت جسمی در یادگیری مطالب علمی بیان کرد: ما قصد داریم تا در کنار ورزش پرورش جسم دانش‌آموزان را افزایش دهیم و در کلاس بازخورد خوبی دارد که نمونه آن همین المپیادهاست که ورزش را باید مقدمه یادگیری قرار دهیم.

وی ضمن اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا از سال گذشته و تحت تأثیر قرار گرفتن فعالیت‌های ورزشی با شیوع این ویروس منحوس تاکید کرد: شیوع کرونا شاید دانش‌آموز از ورزش دور شدند اما سعی داریم این المپیادها مقدمه‌ای باشد تا دانش‌آموزان دچار تنبلی نشوند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=4829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.