تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
5
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان اردستان:

همایش”من یار مهربانم” در زواره برگزار می شود

  • کد خبر : 6548
  • 21 دسامبر 2021 - 18:01
همایش”من یار مهربانم” در زواره برگزار می شود

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان اردستان گفت: همایش”من یار مهربانم” در حوزه کودک و نوجوان با همکاری و پشتیبانی یونیسف در زواره برگزار می شود.

به گزارش اردستان سلام، عفت باقری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش زواره اظهار داشت: نمایشگاه آشنایی با تکنولوژی های نوین حوزه کتاب و کتابخوانی توسط اداره کتابخانه های عمومی و بخشداری زواره برگزار خواهد شد.
وی افزود: همایش”من یار مهربانم” در حوزه کودک و نوجوان با همکاری و پشتیبانی یونیسف در تاریخ چهارم بهمن امسال مقارن با ولادت حضرت زهرا(س) و روز جهانی علم و دانش با پیگیری اداره کتابخانه های عمومی، بخشداری زواره و سایر متولیان فرهنگی برگزار خواهد شد.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان اردستان گفت: مقرر شده تا سلسله جلسات نشست های صمیمی با نویسندگان و شعرای بومی بخش زواره(اختران اقلیم کویر) همراه با پخش مستقیم از پلتفرم اسکای روم در محل بخشداری زواره برگزار شود.
وی ابراز داشت: دوره آموزشی مقاله نویسی و پژوهش در دستور کار اداره کتابخانه های عمومی قرار خواهد. گرفت و شهرداری نسبت به شاداب سازی ورودی کتابخانه عمومی مجمر زواره و هرس درختان مزاحم اطراف کتابخانه و همچنین نصب المان مناسب معرف کتابخانه و تابلوی راهنمای شهری اقدام نماید.
باقری بیان کرد: در حاشیه برگزاری نماز جمعه برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب به همراه ثبت نام در کتابخانه عمومی توسط اداره کتابخانه های عمومی انجام می شود و به منظور افزایش عضویت کتابخانه ها، بخشداری مکاتبه ای با مضمون اعلام شرایط عضویت کتابخانه(عضویت رایگان) برای ادارات تحت پوشش بخش را ارسال می کند.
وی تاکید. کرد: در راستای طرح ارسال کتابهاب امانی برای مدارس، آموزش و پرورش نماینده ای را معرفی نماید تا کتابها به صورت ماهیانه برای مدارس هدف ارسال شود و در نهایت جلسات و برنامه های فرهنگی مشارکتی برگزار شود.
باقری تصریح کرد: باهماهنگی انجام شده مقرر شد آموزش و پرورش مجوز ها و هماهنگی های لازم برای اجرای نشست های کتابخوان و قصه گویی در پلتفرم شاد را صورت دهد و با توجه به نزدیکی دکل فیبر نوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زواره به کتابخانه عمومی مجمر زواره پیگیری بهره مندی از اینترنت پرسرعت برای کتابخانه در دستور کار بخشداری قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=6548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.