تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
3
گزارش خبری:

۹ دی‌ماه تجلی قدرت الهی در برابر فتنه‌ها بود

  • کد خبر : 6592
  • 29 دسامبر 2021 - 20:21
۹ دی‌ماه تجلی قدرت الهی در برابر فتنه‌ها بود

۹ دی‌ماه تجلی قدرت الهی در برابر فتنه‌ها بود و از این رو روشنگری آحاد جامعه در شناخت جریان خاص ضروری است.

به گزارش اردستان سلام، دهه بصیرت فرصتی مناسب برای تعمیق دشمن‌شناسی، بصیرت‌افزایی و پشتیبانی از ولایت فقیه است تا ملت همیشه در صحنه ایران یکبار دیگر حمایت خود را از ولایت فقیه خویش اعلام کنند و به دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی جرأت نفس کشیدن ندهند.

حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز مردم در ۹ دی سال ۸۸ همچنان مهم و اثربخش بود که از آن به عنوان تکرار تاریخ یاد شد و زنده نگهداشتن این روز در تاریخ ایران یک وظیفه همگانی است که همه مردم و دستگاه‌ها باید هرچه باشکوه‌تر این روز را که با سالگرد شهادت سردار سلیمانی تلاقی دارد را گرامی بدارند.

محمدجواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان اظهار داشت: شعار محوری امسال در خصوص ۹ دی این است که یوم‌الله ۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه نامگذاری شده است و همه می‌دانند حضور مردم در ۹ دی سال۸۸ حماسه ای بود که برخاسته از پیوند عمیق و تجدید میثاق مردم بصیر و انقلابی با ولایت و رهبری بزرگ انقلاب اسلامی بود و یادآور روزهای استثنایی و فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: روز ۹ دی‌ماه روز تجلی دست قدرت الهی در برابر فتنه‌های بزرگ و فتنه عظیم و پیچیده آمریکای صهیونیستی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خلق حماسه بزرگ و ماندگار و سرنوشت‌ساز و روز نمایش اقتدار نظام اسلامی متکی به مردم و روز وحدت مردم حول محور ولایت بود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: امسال با توجه به شرایطی که پیش آمد در خصوص رنگ‌بندی کرونا و شهرستان اردستان در وضعیت آبی قرار دارد طبق دستورالعمل کشوری ما می‌توانیم برنامه روز نهم دی را به صورت تجمع میدانی و با حضور مردم برگزار کنیم و طبق برنامه کل کشور در روز نهم این برنامه را در هر سه شهر اردستان پیش‌بینی شده است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: اهداف، سیاست‌ها و راهبردهایی در دستورالعمل ابلاغی تعیین شده است که اهم آن با تقارن شهادت سردار سلیانی و ایام فاطمی ارگان‌ها برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند تا از این ایام به نحو احسن بهره‌برداری کامل را ببریم و آثار و پیامدهای حماسه نهم دیماه را داریم و روشنگری آحاد جامعه و شناحت جریان خواص در فتنه ۸۸ را باید در این زمینه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام احسان اله برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان اظهار داشت: جهاد تبیین که از سخنان رهبری است باید در فضای مجازی نشر داده شود و آن را خیلی جدی گرفته و در جلسات حضوری و مدارس و چهره به چهره بعضی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم چراکه نسل امروز ما از قبل انقلاب اطلاع لازم و کافی ندارند و همانطور که رهبر انقلاب فرموده‌اند اگر خودی‌ها دست به تبیین نزنند دیگران و غیرخودی‌ها اینکار را خواهند کرد بنا بر این حضور در مدارس‌ها خیلی مهم است که بهترین همین ایام دهه بصیرت است.

وی افزود: دهه بصیرت می‌تواند خیلی از برنامه‌هایی را اجرا کرد که مسابقه حجاب فاطمی و حجاب برتر که برای مدارس دخترانه تدارک دیده شده است و برای هر مدرسه چند نفری انتخاب شده و هدیه‌ای را دریافت خواهند کرد و ما وظیفه داریم تا تبلیغ هم انجام دهیم و با ایجاد نمایشگاه‌هایی در این زمینه فعال باشیم و نسل جوان را دریابیم.

 شهدا به مثابه امامزادگان دارای کرامت هستند 

امام جمعه شهر مهاباد گفت: نسل جوانی زیر نوک پیکان حملات دشمنان هستند را باید به نوعی دریابیم تا از انقلاب، ارزش‌ها و شهدا جدا نشوند و تشییع شهدا هم یک روح تازه‌ای را در کالبد جامعه می‌دمد تا آن‌هایی که اندکی دلزده و افسرده شده‌اند با تشییع شهدا یکباره جان تازه می‌گیرند و این نشان می‌دهد خون شهید ارزش است و برکت دارد چه هنگام شهادت و چه بعد از شهادت به مثابه امامزادگان دارای کرامت هستند.

حمید رضا تاملی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان اظهار داشت: تقارن دهه بصیرت، شهادت سردار سلیمانی و دهه فاطمیه را گرامی داشته و با برنامه‌ریزی انجام شده اطلاع‌رسانی مناسب از طریق رسانه‌های شهرستان اردستان با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انجام خواهد شد تا مردم بتوانند از آن بهره‌مندی کاملی را داشته باشند.

وی افزود: نکته‌ای که قابل توجه است این دهه بصیرت برای سال‌های آینده دو برنامه محوری دارد یکی موضوع نهم دیماه روز بصیرت است و یکی هم سیزدهم دی که مصادف است با شهادت سردار سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) امسال با توجه به گردش ایام ماه قمری با این دهه تقارن پیدا کرده است و سال آینده اینگونه نیست.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: ما باید مراقبت کنیم که این دو برنامه محوری نهم و سیزدهم دیماه خدای نکرده مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار نگیرد و ادامه کار و نهم دی در شرایط خاص زمانی خود در سال ۸۸ بیانگر تجلی دوباره ارزش‌های واقعی و وحدت آفرین نظام و انقلاب بود و آن دعوتی که رهبر معظم انقلاب برای صیانت از انقلاب از مردم داشتند و لبیکی که مردم از رهبرشان داشتند و قائله‌ای را که طراحی خیلی دقیقی شده بود و با طراحی سفارت‌های خارجی بود بعد از هشت ماه جمع کردند.

خون سردار سلیمانی مظلوم راه خودش را در دنیا پیدا کرده است  

وی ابراز داشت: شهادت سردار سلیمانی یک نهضت فراگیری در کل دنیا در این زمینه شکل گرفته است و حتی کشورهای دیگر در این زمینه در فضای مجازی فعالیت دارند و فضاهای مجازی آن را رصد می‌کنند و بعضا حساب بعضی افراد را در فضای مجازی مسدود می‌کنند و خون سردار سلیمانی مظلوم راه خودش را در دنیا پیدا کرده است و روز سیزدهم دی که به عنوان روز جهانی مقاومت نامگذاری شده حتما باید برنامه ای در شان این روز برگزار شود.

تاملی بیان کرد: با توجه و تناسبی که در این سمت در خصوص برنامه‌ها برای زنده ماندن ارزش‌ها انجام می‌شود دشمن هم در حال یک سری شبهه افکنی‌ها و شیطنت‌هایی در جهت از بین بردن این فضای ایجاد می‌کند و یکی از این موضوعاتی که الان استفاده می‌شود گره زدن وضعیت اقتصادی کشور و مذاکرات به وجود یا عدم وجود سردار سلیمانی هست و موضوع مهم این است که مردم در این رویدادها حضور داشته و شرکت کنند و پای کار باشند یک سند محکمی است درجهت نفی این تحلیل های مقرضانه و از همه می‌خواهیم تا از ظرفیت مردمی در این صحنه استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=6592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.