تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
6
امام جمعه اردستان:

خدمت بی‌منت توسط مسئولان انجام شود

  • کد خبر : 7903
  • 21 اکتبر 2022 - 14:33
خدمت بی‌منت توسط مسئولان انجام شود

امام جمعه اردستان گفت: خدمت بی منت توسط مسئولان باید به این مردم بصیر انجام شود.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: عده‌ای کار آن‌ها فتنه گری است که در آیات هم اشاره شده که این‌ها خیانتکار هستند اما هستند عده‌ای هم که در امور اصلاح مردم قدم بر می‌دارند.

وی افزود: دیدارهای رهبر انقلاب با مردم و گروه‌هایی از افراد خارجی برگزار شد که در خصوص رفتار و منش پیامبر صحبت کردند که جامعه اسلامی از نبود اتحاد و وحدت رنج می‌برد که امید است این سخنان مورد عنایت همه باشد و در حول محور اتحاد قدم بردارند.

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به سخنان رهبر انقلاب در خصوص نخبه‌ها گفت این افراد از این آب و خاک استفاده کردند اما ثمره‌شان برای مردم نیست که باید در این خصوص تدبیری اندیشیده شود.

حجت الاسلام دهشیری ابراز داشت: اغتشاشگران با حامی دشمنان اقدام به آشوب می‌کنند که سرمداران خودشان اعلام به شکست خودشان در گذشته داشتند و حالا هم راه به جایی نمی‌برند و در هفته گذشته در ۱۶۰شهر فرانسه آشوب بود و با ضرب و جرح چند پلیس بیانیه دادند اما از آشوبگران ایران حمایت می‌کنند که این نشان از حمایت این دشمنان است.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: دشمنان خودشان به همه کشورهایی که با آن‌ها هستند سلاح رایگان می‌دهند اما ایران را متهم به فروش سلاح به چند کشور می‌کنند همان سلاحی که آن‌ها تصویرش را در چند سال قبل فتوشاپ می‌خواندند.

وی تصریح کرد:  آمریکا در چند کشور پایگاه دارد و سلاح اتمی درست می‌کند و در تمام مداخلات حضور دارد و همین این‌ها خود را قدیس می‌دانند و در همه جا سرک می‌کشند و دشمن کارش فتنه انگیزی است و ۴۳ سال علیه ایران فتنه می‌کند که طبق آیات قرآن راه به جایی نخواهند برد.

وی بیان کرد: هرچه زمان پیش برود جزئیات توطئه‌های دشمن در فتنه اخیر هویدا خواهد شد که باید به مردم بصیر کشور خسته نباشید بگوبیم که با این افراد همراه نشدند و فریب نخورند و این‌ها مرتب دسیسه می‌کنند که باید مواظبت کنند و باید به این ملت بصیر خدمت بی‌منت توسط مسئولان انجام شود.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=7903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.