تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
15

۵۱ گلزار شهدا در اردستان ساماندهی شده است

  • کد خبر : 62
  • 21 اکتبر 2018 - 19:55
۵۱ گلزار شهدا در اردستان ساماندهی شده است

به گزارش اردستان سلام، ماشاالله حمامیان صبح یکشنبه در جلسه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان اردستان اظهار داشت: شهرستان اردستان دارای ۵۴ گلزار در بخش مرکزی، زواره و شهر مهاباد است. وی افزود: ۵۱ گلزار شهدا تا کنون در شهرستان ساماندهی شده و در حال حاضر چهار گلزار روستایی اردستان فاقد برق برای روشنایی است. رئیس بنیاد […]

به گزارش اردستان سلام، ماشاالله حمامیان صبح یکشنبه در جلسه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان اردستان اظهار داشت: شهرستان اردستان دارای ۵۴ گلزار در بخش مرکزی، زواره و شهر مهاباد است.

وی افزود: ۵۱ گلزار شهدا تا کنون در شهرستان ساماندهی شده و در حال حاضر چهار گلزار روستایی اردستان فاقد برق برای روشنایی است.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران اردستان گفت: آبرسانی در گلزار شهدای شهر اردستان مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.

حمامیان همچنان تاکید کرد: راه های دسترسی به برخی از گلزارهای شهدا با مشکلاتی مواجه است که پیگیری ها با بنیاد مسکن و اداره راه در این خصوص انجام شده است.

وی تاکید کرد: نگهداری و نظافت گلزار شهدا با شهرداری ها بوده و طبق توافقات باید خدمات دهی به این مکان ها از سوی شهرداری صورت گیرد.

رئیس بنیاد شهید اردستان اعلام کرد: طبق دستورالعمل، افرادی به عنوان حافظان گلزار شهدا باید انتخاب شوند که گزارشی از وصعیت گلزارها را منعکس کنند.

علیرضا کریم زاده، رئیس اداره برق شهرستان اردستان هم در ادامه این جلسه، گفت: هزینه انشعاب و مصرف برق برای گلزار شهدا رایگان بوده و هزینه ای دریافت نمی شود.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=62

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.