تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9

۷۰۰ دانش آموز اردستانی آموزش اطفاء حریق را فرا گرفتند

  • کد خبر : 132
  • 24 اکتبر 2018 - 12:24
۷۰۰ دانش آموز اردستانی آموزش اطفاء حریق را فرا گرفتند

به گزارش اردستان سلام، حسین یزدانیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهروندان سعی کنند با رعایت اصول ایمنی از افزایش آمار حوادث جلوگیری کنند. وی افزود: آتش نشانی اردستان با توجه به کمبود نیرو و امکانات نمی تواند جوابگوی اردستانی باشد که از گستردگی زیادی برخوردار است. مسئول آتش نشانی اردستان […]

به گزارش اردستان سلام، حسین یزدانیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهروندان سعی کنند با رعایت اصول ایمنی از افزایش آمار حوادث جلوگیری کنند.

وی افزود: آتش نشانی اردستان با توجه به کمبود نیرو و امکانات نمی تواند جوابگوی اردستانی باشد که از گستردگی زیادی برخوردار است.

مسئول آتش نشانی اردستان گفت: آتش نشانی اردستان توانسته به منظور آشنایی دانش آموزان اردستانی با نحوه اطفاء حریق با برگزاری کلاس های آموزشی ۷۰۰ دانش آموز را آموزش دهد.

وی تاکید کرد: این واحد آتش نشانی در یکسال گذشته توانسته ۲۰۰ مورد آتش‌سوزی را در کنار ۷۰ مورد تصادف در حوزه خدماتی و ۱۱۰ مورد تصادف خارج از حوزه خدماتی خود را پوشش دهد.

یزدانیان با بیان اینکه آتش‌نشانی اردستان دارای دو دستگاه خودرو، یک خودروی پیشرو، یک خودروی پشتیبان و شش نفر نیروی انسانی است تصریح کرد: آتش نشانی اردستان به استانداردها نزدیک نیست و ایستگاه‌های ما با کمبود نیرو مواجه است.

مسئول آتش نشانی اردستان یادآوری کرد: آتش نشانی اردستان ضمن آموزش شهروندی و کارکنان دستگاه های دولتی، مهدهای کودک و مدارس توانسته آتش نشانان خود را در کارگاه های آموزش عمومی و تخصصی شرکت دهد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.