تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
18

پیام شرکت در راهپیمایی اربعین نپذیرفتن ذلت است

  • کد خبر : 144
  • 02 نوامبر 2018 - 15:50
پیام شرکت در راهپیمایی اربعین نپذیرفتن ذلت است

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام سید مهدی موسوی ظهر سه شنبه در مراسم اربعین در امامزاده اسماعیل (ع) اردستان اظهار داشت: امام حسین (ع) با نثار خون خود و تقدیم جوانان و اسارت خانواده خود جوانمردی و آزادگی را به جهانیان نشان داد. وی افزود: ملت مسلمان و مبارز ایران تا پای جان از […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام سید مهدی موسوی ظهر سه شنبه در مراسم اربعین در امامزاده اسماعیل (ع) اردستان اظهار داشت: امام حسین (ع) با نثار خون خود و تقدیم جوانان و اسارت خانواده خود جوانمردی و آزادگی را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: ملت مسلمان و مبارز ایران تا پای جان از اسلام و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: آمریکا، اسرائیل و ایادی غاصب آنها بدانند با زور و تهدید نمی توانند ما را از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی جدا کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند ما با قدرت در مقابل زورگویان و ستمگران ایستاده ایم و از مظلومان دفاع می کنیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مسلمانان با شرکت در مراسم های اربعین آمده اند تا بگویند همه تا پای جان در راه امام حسین (ع) جانفشانی کرده و زیر بار ذلت نمی رویم.

وی اضافه کرد: دشمنان و در راس آن آمریکا بدانند ما را نمی توانند از اسلام و آرمان های آن جدا کنند زیرا ذلت از ما دور است.

امام جمعه موقت اردستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی از جمله کوتاه کردن دست امریکا از کشور و لغو قوانین ظالمانه همچون کاپیتولاسیون، برای ایران داشته که همین یکی هم اگر تنها دستاورد آن باشد برای ما کافی است.

وی ابراز کرد: ما با جان و دل از آرمان و ناموس شهدا دفاع خواهیم کرد و از نظام اسلامی جدا نخواهیم شد.

حجت الاسلام موسوی گفت: آنهایی که می گویند ما دشمن نداریم و خواستار دوستی با امریکا و اسراییل هستند چیزی از اسلام و قرآن نمی دانند زیرا خدا فرموده شما همیشه دشمن دارید و آنها شبانه روز علیه شما توطئه می کنند.

وی افزود: مسئولان که امروز در خط مقدم هستند، بدانند اگر هوشیار باشند دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

موسوی اظهار کرد: ما در اقتصاد کمی مشکل داریم و دشمن از این راه می خواهد به اسلام و ما ضربه بزند و نباید دین لق لقه زبان ما باشد کوفیان هم ادعای دینداری داشتند ولی در مقابل امام حسین (ع) ایستادند.

وی تاکید کرد: باید این تجمع ها را حفظ کرد زیرا موجب تقویت نظام و وحدت بین مردم می شود و دشمن را مایوس

خواهد کرد.

امام جمعه موقت اردستان گفت: باید از علما حمایت کرد زیرا آنها منادی اسلام هستند و امروز مسیحیان و غیر شیعه در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت می کنند زیرا زیر بار زور و ذلت نمی روند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.