تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

وصیت نامه شهدای نوجوان و جوان باید بازخوانی شود

  • کد خبر : 146
  • 02 نوامبر 2018 - 16:01
وصیت نامه شهدای نوجوان و جوان باید بازخوانی شود

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای اهل فرهنگ و قلم اظهار داشت: شهادت شهید فهمیده در تاریخ دفاع مقدس جاودانه شد. وی افزود: بعد از چند سال یکی از سران خارجی سینه سپر می کند و برای محکوم کردن ایران می گوید جوان ها را […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای اهل فرهنگ و قلم اظهار داشت: شهادت شهید فهمیده در تاریخ دفاع مقدس جاودانه شد.

وی افزود: بعد از چند سال یکی از سران خارجی سینه سپر می کند و برای محکوم کردن ایران می گوید جوان ها را با زور به جبهه می فرستادند که این از کور باطنی آنها است.

امام جمعه اردستان گفت: چه خوب است که زندگینامه شهدای ۱۳ و ۱۴ ساله ها را در قالب کتابی چاپ کنند تا ببینند چه استقامت هایی داشته اند و شهید فهمیده یکی از آنها است.

وی تاکید کرد: وصیت نامه شهدای نوجوان و جوان باید بازخوانی شود تا الگویی برای نسل جوان و آیندگانی که می خواهند از رشادت های آنها بگویند، شود.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: امروز یادواره ۱۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی را گرامی میداریم که برای شهرمان برکت دارد.

عیسی شفیعی در ادامه مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای دانش آموز اعلام کرد: یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی اردستان هر سال هرچه پربارتر برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان اظهار داشت: اردستان بیش از ۱۰۰ دانش آموز و فرهنگی شهید دارد که ۸۳ نفر از این شهدا دانش آموزان جوان و نوجوان هستند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.