تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

تحریم های احتمالی ۱۳ آبان اوج کینه و دشمنی آمریکاست

  • کد خبر : 150
  • 02 نوامبر 2018 - 16:05
تحریم های احتمالی ۱۳ آبان اوج کینه و دشمنی آمریکاست

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: اربعین ثابت کرد تا ائمه هستند ما هم می توانیم در سایه معنویت آنها زنده بمانیم. وی افزود: نیروهای امنیتی تعدادی تیم تروریستی را در حاشیه راهپیمایی شناسایی و دستگیر کردند که این […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: اربعین ثابت کرد تا ائمه هستند ما هم می توانیم در سایه معنویت آنها زنده بمانیم.

وی افزود: نیروهای امنیتی تعدادی تیم تروریستی را در حاشیه راهپیمایی شناسایی و دستگیر کردند که این نشان از عظمت ایران است.

امام جمعه اردستان گفت: اربعین طی چند سال اخیر با عظمت تر از عاشورا برگزار شده چون مردم شعور و شناختشان نسبت به اباعبدالله الحسین(ع) بیشتر شده است.

حجت الاسلام دهشیری افزود: این همایس بزرگ معنوی در امنیت کامل از سوی دو کشور ایران و عراق انجام شد.

وی افزود: روز ۱۳ آبان را باید به چند جهت بزرگ داریم و یکی از آنها تسخیر لانه جاسوسی و دیگری روز دانش آموز است که امسال باشکوه تر از هرسال یاد آن را زنده نگه خواهیم داشت.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: ترامپ امسال تحریم ها و بخش دوم آن را در ۱۳ آبان اعلام کرده تا بلکه بتواند مردم را از انقلاب دور کند و این اوج کینه و دشمنی آمریکاست، تا آنهایی که دم از دوستی با آمریکا می زدند، هوشیار شوند.

وی افزود: مسئولان در بدنه اجرایی کشور همت کنند تا از این گردنه مهم عبور کنیم.

حجت الاسلام دهشیری همچنین با توجه به هفته وقف اعلام کرد: اجداد شما مردم مکان هایی را وقف کرده اند که نشان از اصالت و مذهبی بودن آنها دارد ولی متاسفانه با توجه به نداشتن مدارکی در این خصوص عده ای آنها را غصب کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.