تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

تحلیف شورای دانش آموزی اردستان/ تصاویر

  • کد خبر : 153
  • 02 نوامبر 2018 - 16:12
تحلیف شورای دانش آموزی اردستان/ تصاویر

به گزارش اردستان سلام، مراسم تحلیف شورای دانش آموزی اردستان پیش از ظهر امروز قبل از خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان برگزار شد. عیسی شفیعی در این مراسم اظهار داشت: اردستان 50آموزشگاه دارد که در اول آبانماه طبق ابلاغیات انتخابات شورای دانش آموزی را برگزار کرده است. مدیر آموزش و پرورش اردستان […]

به گزارش اردستان سلام، مراسم تحلیف شورای دانش آموزی اردستان پیش از ظهر امروز قبل از خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان برگزار شد.

عیسی شفیعی در این مراسم اظهار داشت: اردستان 50آموزشگاه دارد که در اول آبانماه طبق ابلاغیات انتخابات شورای دانش آموزی را برگزار کرده است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: تعداد 250نفر عضو اصلی و 100نفر عضو علی البدل این شوراها می باشد که امروز اعضای اصلی مراسم تحلیف را با حضور مربیان و مسئولان در نماز جمعه برگزار می کنند.

وی افزود: شورای دانش آموزی بازوی قوی و تصمیم گیری مدیران مدارس بوده و هرتصمیمی که توسط آنها گرفته می شود لازم الاجرا خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان برنامه های اجتماعی‘ فرهنگی و حتی سیاسی را تجربه کنند در این انتخابات ها شرکت داده می شوند.

شفیعی همچنین اعلام کرد: دانش آموزان منتخب برنامه های مختلف را در راستای چهارچوب ابلاغیات مصوب و در مدارس اجرا می کنند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.