تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

خشم آمریکا از ملت ایران بیشتر شده است

  • کد خبر : 168
  • 03 نوامبر 2018 - 19:32
خشم آمریکا از ملت ایران بیشتر شده است

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام رحمت الله صادقی صبح شنبه در مراسم زیارت عاشورا در بسیج امام علی (ع) اردستان اظهار داشت: در ۱۳ آبان چهره واقعی آمریکا بیشتر برای مردم مشخص شد. وی افزود: ۱۳ آبان امسال هم با توجه به مباحث اقتصادی که آمریکا برای ملت ما به وجود آورده مهم است […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام رحمت الله صادقی صبح شنبه در مراسم زیارت عاشورا در بسیج امام علی (ع) اردستان اظهار داشت: در ۱۳ آبان چهره واقعی آمریکا بیشتر برای مردم مشخص شد.

وی افزود: ۱۳ آبان امسال هم با توجه به مباحث اقتصادی که آمریکا برای ملت ما به وجود آورده مهم است و همه با صلابت در راهپیمایی شرکت می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) و قرارگاه سیدالشهدای استان اصفهان گفت: آمریکا خشمش از رزمندگان و ملت ایران بیشتر شده و تحریم های خود را اعمال می کند که فردا ملت ایران در راهپیمایی انزجار خود را نشان خواهند داد.

وی تاکید کرد: همه مسلمانان فقط برای یک لحظه رسیدن به وصال خویش، با سختی و زحمت خود را به کربلا می رساندند تا از نزدیک عرض ارادت خود را به ابا عبدالله الحسین داشته باشد.

صادقی تاکید کرد: لحظه ای که رزمندگان و مدافعان حرم دوست دارند به آن برسند رسیدن به وصال یار است که همه مدیون این شهدای مدافعان حرم هستیم.

وی تاکید کرد: اگر کسی با خدا باشد و تقوی داشته باشد و به مردم نیکی کند می تواند مورد لطف خداوند قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.