تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

برگزاری همایش ملی شهید مدرس در هفته فرهنگی اردستان

  • کد خبر : 230
  • 12 نوامبر 2018 - 8:31
برگزاری همایش ملی شهید مدرس در هفته فرهنگی اردستان

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی عصر یک شنبه در جلسه برنامه ریزی هفته فرهنگی اظهار داشت: یک برنامه مهم بنام شخصیت شهید مدرس باید در اردستان بیش از گذشته تثبیت شود. وی افزود: مردم و مسئولان سعی می کنند از سرمایه های خود به نیکی یاد کنند که اردستان هم از این حیث عقب نخواهد […]

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی عصر یک شنبه در جلسه برنامه ریزی هفته فرهنگی اظهار داشت: یک برنامه مهم بنام شخصیت شهید مدرس باید در اردستان بیش از گذشته تثبیت شود.

وی افزود: مردم و مسئولان سعی می کنند از سرمایه های خود به نیکی یاد کنند که اردستان هم از این حیث عقب نخواهد بود.

فرماندار اردستان گفت: دهم آذر که روز شهادت شهید مدرس است پیشنهاد می شود به عنوان روز اردستان نامگذاری شده و همایشی با نام شهید مدرس در این ایام برگزار شود.

تاملی با بیان اینکه این همایش باید به صورت هدفمند برگزار و ساز و کار و تشکیلات قوی پیگیری برگزاری مراسم باشند، ابراز داشت:تمبری با تصاویر شهید مدرس بنام اردستان پیش بینی شده تا با همکاری اداره  پست منتشر شود.

فرماندار اردستان  گفت: برای هر روز هفته فرهنگی اردستان نامگذاری با تناسب برنامه ها پیش بینی می  شود.

همچنین حجت الاسلام حسن دهشیری در ادامه  این جلسه گفت: شهید مدرس یک چهره کشوری و بین المللی در جهان است که باید یادش گرامی داشته شود.

امام جمعه اردستان افزود: اگر در نگاه جوانان ما چهره های فرهیخته برجسته شود جوانان هم به سمت آنها حرکت خواهند کرد که بزرگداشت شهید مدرس یکی از آنها است.

وی تاکید کرد: برنامه هایی برای هفته فرهنگی پیش بینی شده که قطعا بزرگداشت شهید مدرس می تواند برای شهرستان دارای دستاوردهایی باشد

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.