تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

یک هزار نشست خانواده در سطح مدارس استان برگزار می شود

  • کد خبر : 242
  • 14 نوامبر 2018 - 11:55
یک هزار نشست خانواده در سطح مدارس استان برگزار می شود

به گزارش اردستان سلام،براهیم رنجبر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز اردستان اظهار داشت: یکی از اهداف ستاد اقامه نماز استان برنامه ریزی بر روی افراد موثر جامعه در راستای آموزش های گروه هدف است. وی افزود: با توجه به برگزاری اجلاس استانی نماز برگزاری یک هزار نشست خانواده در سطح مدارس […]

به گزارش اردستان سلام،براهیم رنجبر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز اردستان اظهار داشت: یکی از اهداف ستاد اقامه نماز استان برنامه ریزی بر روی افراد موثر جامعه در راستای آموزش های گروه هدف است.

وی افزود: با توجه به برگزاری اجلاس استانی نماز برگزاری یک هزار نشست خانواده در سطح مدارس برای والدین و دانش آموزان پیش بینی شده است.

مسئول ستاد اقامه نماز اصفهان گفت: تعداد ‌۲۴ستاد اقامه نماز در سطح استان وجود دارد که باید همه نماز را در برنامه های روزانه مردم اولویت قرار دهند.

رنحبر با بیان اینکه اگر نماز درست شود تمام دغدغه هایمان در حوزه آسیب های اجتماعی برطرف می شود افزود: انگیزه مضاعفی را در بین جوانان باید نشر دهیم.

وی تاکید کرد: وظایف ستاد اقامه نماز استان پیگیری امور مساجد بین راهی است که در راستای بهتر برگزار شدن نماز موضوع پیگیری می شود.

مسئول ستاد اقامه نماز ادامه داد: والدین مسئول پیگیری انجام امور دینی مانند نماز توسط فرزندان هستند و طبق چارت تشکیلاتی وظیفه ستاد نماز نظارت بر امور نماز است.

رنجبر از نبود کمیته خیران در راستای گسترش نماز در شهرستان انتقاد کرد و افزود: در شهرستان هایی که این کمیته تشکیل شده است ثمرات خوبی را برای شهرها مشاهده کردیم.

وی از توزیع ۱۴هزار کتاب در راستای مسابقه نماز خبر داد وگفت: پیش بینی می شود که بیش از ۳۵هزار نفر دراین مسابقه شرکت کنند

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.