تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
5

سارقان احشام اردستان در دام پلیس گرفتار شدند

  • کد خبر : 247
  • 15 نوامبر 2018 - 19:10
سارقان احشام اردستان در دام پلیس گرفتار شدند

به گزارش اردستان سلام، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده شامگاه پنجشنبه در اردستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام با تشکیل پرونده موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارقان غیر بومی و مخفیگاه آنان در استان های دیگر شدند. فرماندهی انتظامی […]

به گزارش اردستان سلام، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده شامگاه پنجشنبه در اردستان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام با تشکیل پرونده موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارقان غیر بومی و مخفیگاه آنان در استان های دیگر شدند.

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی اردستان با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند پنج نفر سارق را دستگیر و به یگان انتظامی اردستان منتقل کنند.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ارتکاب  هفت فقره سرقت احشام به تعداد ۱۴۰ راس و ارزش یک میلیارد و۴۰۰میلیون ریال اعتراف کردند، بیان داشت: در این راستا یک نفر مالخرنیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

متهمان دستگیر شده همگی دارای سابقه سرقت بودند

وی افزود: برابر بررسی به عمل آمده متهمان دستگیر شده همگی دارای سابقه سرقت بوده و سرقت های مسلحانه و خشن در سوابقشان به چشم می خورد که همگی تحویل مقام قضایی شدند.

فرماندهی انتظامی اردستان از دامداران شهرستان خواست بمنظور رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.