تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4

۲۲۰ حلقه چاه آب اردستان مجهز به کنتور هوشمند شدند

  • کد خبر : 269
  • 18 نوامبر 2018 - 18:32
۲۲۰ حلقه چاه آب اردستان مجهز به کنتور هوشمند شدند

به گزارش اردستان سلام، فریدون دری در جلسه شورای مدیریت بحران اردستان اظهار داشت: نصب کنتور هوشمند و پر کردن چاه های غیر مجاز از برنامه های اقتصاد مقاومتی بوده است. وی افزود: با ورود کنتورهای هوشمند، چاه های کشاورزی با کارت های شارژی ساماندهی شده و طبق حجم پروانه از آب کشاورزی استفاده کرده […]

به گزارش اردستان سلام، فریدون دری در جلسه شورای مدیریت بحران اردستان اظهار داشت: نصب کنتور هوشمند و پر کردن چاه های غیر مجاز از برنامه های اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی افزود: با ورود کنتورهای هوشمند، چاه های کشاورزی با کارت های شارژی ساماندهی شده و طبق حجم پروانه از آب کشاورزی استفاده کرده اند.

رئیس اداره منابع آب منطقه ای اردستان گفت: نصب کنتور های هوشمند یکی از مهم ترین پروژه های طرح تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی در اردستان بوده است.

دری با بیان اینکه شهرستان اردستان دارای ۲۴۰حلقه چاه آب است، تصریح داشت: ۲۲۰ حلقه چاه آب های کشاورزی اردستان مجهز به کنتور هوشمند شده اند.

وی افزود: تعداد ۱۶۰چاه آب متفرقه هم در شهرستان وجود دارد که برای مصارف شرب شهری و روستایی و همچنین فضای سبز، صنایع، مرغداری ها و دامداری ها استفاده می شوند.

رئیس اداره منابع آب منطقه ای اردستان از حفر ۳۱چاه آب در سال ۶۳ در دشت اردستان سخن به میان آورد و بیان داشت: اندازه گیری دبی آب و شوری آن با دستگاه های اندازه گیر بر روی این تعداد چاه انجام می شود.

دری با بیان اینکه دبی آب شهرستان اردستان را در حال حاضر ۹۷ است، افزود: ۳۱سانتیمتر افت نسبت به سال گذشته داشتیم و این در حالی است که اردستان یکی از آبخوان های شاخص کشور  را دارد.

وی همچنین میزان شوری آب شهرستان را ۳۷ اعلام و بیان داشت: بیلان منفی آب شهرستان ۴۵میلیون متر مکعب است

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.