تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

برخورد با دانه درشت های اقتصادی در اردستان ضروری است

  • کد خبر : 292
  • 22 نوامبر 2018 - 3:32
برخورد با دانه درشت های اقتصادی در اردستان ضروری است

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی شامگاه چهارشنبه در جلسه تعزیرات حکومتی که در فرمانداری اردستان برگزار شد، اظهار داشت: در این نوع جلسات لازم است در خصوص مشکلات کشاورزی و صنعت صحبت کنیم اما  موضوع تشدید نظارتدر ارتباط با  اصناف و بازار نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. وی  با بیان اینکه شاید بازرسی از […]

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی شامگاه چهارشنبه در جلسه تعزیرات حکومتی که در فرمانداری اردستان برگزار شد، اظهار داشت: در این نوع جلسات لازم است در خصوص مشکلات کشاورزی و صنعت صحبت کنیم اما  موضوع تشدید نظارتدر ارتباط با  اصناف و بازار نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی  با بیان اینکه شاید بازرسی از دو هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در شهرستان ممکن نباشد اما برخورد با دانه درشت های اقتصادی معروف به متخلفان متجاهر امکان پذیر است، ابراز داشت:  افرادی هستند که سالها در صنوف مختلف مشهور به گران فروشی هستند و به قانون نیز تمکین نمی کنند، با توجه به کوچکی منطقه و آشنایی اغلب افراد با یکدیگر در اردستان، پلمپ تعدادی اندک از واحدهای متخلف به اندازه ۱۰۰ مورد بازرسی عمومی تاثیرگذار است.

ایجاد بازار مشاغل خانگی در اردستان

وی بیان داشت: از شهرداری می خواهیم طبق ابلاغات قانونی نسبت به راه اندازی و ساماندهی بازار روز مشاغل خانگی اقدام کند زیرا می توان در خصوص توزیع محصول در این بازار تکلیف قانونی داشت.

فرماندار اردستان تاکید داشت: راه اندازی بازار مشاغل خانگی می تواند کمکی برای اشتغال های خرد باشد و در موضوع توانمند سازی بانوان نیز موثر است.

تاملی افزود: برای راه اندازی این بازار نیاز به یک تشکیلات عریض و طویل نیست و با یک مقدمات اولیه می توان بازار مشاغل خانگی در اردستان را ایجاد کرد.

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد و گرم دولتی در اردستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان در ادامه این نشست اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار در یک ماه گذشته بیش از ۲۰ تن گوشت دولتی منحمد و گرم در شهرستان توزیع شده است.

محمد رضا باقری افزود: از گوشت های توزیعی ۱۶ تن منجمد و  چهارتن گوشت تازه است و در روزهای آینده دو تن دیگر توزیع خواهد شد.

وی ابراز داشت: هشت اتحادیه از ۱۲ اتحادیه شهرستان نیاز به انتخابات داشتند که انتخابات همه این اتحادیه  اها  با حضور نماینده فرمانداری به صورت الکترونیکی و بدون هیچ اعتراضی به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.