تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

کشور با تفکر بسیجی‌ مسئولان از توطئه‌های دشمنان در امان می‌ماند

  • کد خبر : 294
  • 23 نوامبر 2018 - 19:53
کشور با تفکر بسیجی‌ مسئولان از توطئه‌های دشمنان در امان می‌ماند

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: با تمام اسلام هراسی بر علیه پیامبر اسلام شاهد گسترش دین مبین اسلام در جهان هستیم. وی افزود: اروپائیان به این موضوع اعتراف کرده اند که دین اسلام در دنیا در حال گسترش است و بر همین اساس […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: با تمام اسلام هراسی بر علیه پیامبر اسلام شاهد گسترش دین مبین اسلام در جهان هستیم.

وی افزود: اروپائیان به این موضوع اعتراف کرده اند که دین اسلام در دنیا در حال گسترش است و بر همین اساس تلاش دارند تا از این نفوذ جلوگیری کنند.

امام جمعه اردستان گفت: کسانی که از فرهنگ اسلام فاصله گرفته اند مدام اسلام را بصورت خشن معرفی می کنند که نمونه عینی آن گروهک داعش است.

حجت الاسلام دهشیری در بخش دیگری از صحبتهای خود بیان داشت: بسیج  به درخت تنومندی مبدل شده است که به دست معمار انقلاب کاشته شد و امروز با نفوذ در جهان هر کجا مشکلی باشد بسیج حضور دارد تا آن را برطرف کند.

بسیج در کشورهای اسلامی همچون لبنان و سوریه حضور پرثمری دارد

وی با بیان اینکه بسیج در کشورهای اسلامی همچون لبنان و سوریه حضور پرثمری دارد، تصریح کرد: بسیج به واقع همان شجره طیبه ای است که حضرت امام خمینی (ره) توصیف کرد و امروز شاخه های آن در همه جای دنیا وجود دارد.

خطیب جمعه اردستان تاکید داشت: بی انصافی هایی نسبت به بسیج در بعضی موارد روا داشته می شود که باید در این ارتباط دقت داشته باشیم.

امام جمعه اردستان افزود: مجلس و دولت و قوه های اجرائی کشور باید با تفکر بسیجی وار در مسیر صحیح حرکت کنند تا از  توطئه های دشمنان به سلامت عبور کنیم.

امروز ذلت و شکست صهیونیست را شاهد هستیم

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه امروز ذلت و شکست صهیونیست را به خوبی شاهد هستیم، افزود: با کشته و زخمی شدن تعدادی از صهیونیستها شاهد ذلت، شکست و ترس وافر آنها بودیم.

وی با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: زمانی که ترامپ ملت بزرگی همچون ایران را تروریست بداند تکلیفش مشخص است و می بینیم تحلیلش همچون انسان های بی مایه و بی خرد است.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.