تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
26

پروژه جاده اصفهان به اردستان با ۴ اکیپ فعال است

  • کد خبر : 301
  • 26 نوامبر 2018 - 10:23
پروژه جاده اصفهان به اردستان با ۴ اکیپ فعال است

به گزارش اردستان سلام، مجتبی پورشفیع در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به نبود تأمین اعتبار و نقدینگی اکثر پروژه های راه سازی استان تعطیل بوده و از معدود پروژه های فعال، جاده اصفهان به اردستان است. وی افزود: افزایش تورم لوازم یدکی و وسایل راه سازی یکی از مشکلاتی است که امروز گریبانگر […]

به گزارش اردستان سلام، مجتبی پورشفیع در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به نبود تأمین اعتبار و نقدینگی اکثر پروژه های راه سازی استان تعطیل بوده و از معدود پروژه های فعال، جاده اصفهان به اردستان است.

وی افزود: افزایش تورم لوازم یدکی و وسایل راه سازی یکی از مشکلاتی است که امروز گریبانگر پیمانکاران طرف قرارداد جاده اصفهان اردستان شده است، لذا با توجه به همه این فشارها اداره راه و شهرسازی اردستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توانسته اند ۱۷ کیلومتر جاده دو بانده اصفهان به اردستان را فعال نگه دارند.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با بیان اینکه پیمانکار جاده اصفهان اردستان از دو نقطه فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با چهار اکیپ اجرایی بر روی پروژه مشغول فعالیت هستند، ابراز داشت: در بخش خاکی پنج کیلومتر آن آماده آسفالت است و فعالترین پروژه شهرستان و استان از لحاظ حجم کار و نیرو پروژه جاده اردستان اصفهان است.

پورشفیع با بیان اینکه برای ۱۷ کیلومتر جاده اصفهان به اردستان ۲۳۰ میلیاردریال برآورد اولیه بوده است، تصریح کرد: بخش قابل توجه ای از این بودجه توسط نماینده مردم اردستان تخصیص پیدا کرده که تزریق مالی به پیمانکار انجام شده است.

۴ پروژه راه سازی اردستان فعال است

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان از پروژه های فعال دیگر شهرستان را جاده اردستان زواره به طول۱۰ کیلومتر دانست و افزود: اجرای این پروژه تا کیلومتر پنجم شروع شده و در حال حاضر نزدیک به ۹۵ درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته که در باند دوم آن به خط انتقال گاز هشتم سراسری برخورد کرده و بر این اساس پیگیری های لازم در حال انجام است.

وی همچنین از آماده شدن جاده روستای سیانک تا اتصال به روستای شهراب به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: این جاده با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اوایل سال ۹۸ زیر بار ترافیک خواهد رفت.

 پورشفیع اعلام داشت: پروژه جاده زواره به تلک آباد از مأموریت های اولویت دار بوده که ضمن آزاد سازی بار مالی آن تامین و باند دوم نیز با یک هزار و ۳۰۰ متر و  هشت میلیارد ریال  برآورد هزینه شده است اما پیمانکار  به دلیل اوضاع اقتصادی کار را شروع نکرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان معیار سنجش راهها را طول راه های همسنگ دانست و اظهار داشت: اردستان دو هزار کیلومتر راه همسنگ دارد و مهمترین آن کریدور شمال به جنوب کشور است که ۲۰۰ کیلومتر طول دارد و از حوزه شهرستان اردستان می گذرد.

یک هزار سند تفکیکی داخل حریم شهرستان صادر شد

وی با بیان اینکه درسال ۹۷ یکی از ادارات برتر در اخذ اسناد استان اصفهان بوده ایم، اعلام داشت: با مساحت ۹ میلیون متر مربع سند داخل حریم یکی از موفق ترین ادارات استان شدیم که در این زمینه یک هزار  سند تفکیکی گرفته شده و یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع اسناد بلا صاحب شناسایی شده است.

پورشفیع مهمترین اتفاقی که در موضوع مالکیت ملکی اتفاق افتاده صدور اسناد مالکیت شهرک امام حسن(ع) اردستان اعلام داشت و افزود: این مشکل در سال جاری پس از ۱۰ سال  رفع وسند مالکیت این شهرک را به نام اسناد دولت صادر کنیم.

 رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با بیان اینکه موضوع شناسایی متصرفین در اراضی دولتی را یکی دیگر از کارهای در حال پیگیری است، ابراز داشت: موضوع خلعیت ۲۰ هزار هکتاری در دست اقدام است که در هفته آینده اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.