تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

۱۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای اردستان افتتاح می شود

  • کد خبر : 311
  • 27 نوامبر 2018 - 18:51
۱۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای اردستان افتتاح می شود

به گزارش اردستان سلام، منصور ملکی عصر سه شنبه در مراسم تجهیز سه خانه ورزش روستایی در اردستان اظهار داشت: به یمن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خانه ورزشی روستایی در اسلام آباد، حیدر آباد و اونج شهرستان اردستان از طرف هیئت ورزشی روستایی اصفهان تجهیز می شود که با این سه روستا تعداد خانه های ورزشی […]

به گزارش اردستان سلام، منصور ملکی عصر سه شنبه در مراسم تجهیز سه خانه ورزش روستایی در اردستان اظهار داشت: به یمن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خانه ورزشی روستایی در اسلام آباد، حیدر آباد و اونج شهرستان اردستان از طرف هیئت ورزشی روستایی اصفهان تجهیز می شود که با این سه روستا تعداد خانه های ورزشی روستایی به ۱۰ مورد می رسد.

وی با بیان اینکه وسایلی که از طرف استان برای خانه های ورزشی روستایی در نظر گرفته شامل میز تنیس روی میز، تخته شطرنج، تخته دارت، فوتبال دستی و تشک تاتمی است که در اختیار این خانه ها قرار می گیرد، بیان داشت:  شهرستان اردستان در سال ۹۷ سه سهمیه برای ایجاد خانه های ورزشی روستایی داشته است که تکمیل شد و برای سال ۹۸ نیز پنج مورد دیگر پیش بینی شده است.

مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اردستان گفت: هر روستایی که اعلام آمادگی برای ایجاد خانه های ورزشی داشته باشد را بررسی و مکان مورد تایید در آن روستا با وسایل ورزشی تجهیز  می شود تاجوانان روستایی برای گذران اوقات فراغت خود به این خانه ها مراجعه می کنند.

ملکی با بیان اینکه برای این خانه های روستایی مسابقات مختلفی برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: تا کنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ ورزشکار روستایی در اردستان سازمان دهی و کارت بیمه ورزشی دریافت کرده اند که در نوع خود بی سابقه است.

وی با بیان اینکه برای بیش از ۶۰ روستای شهرستان شناسنامه ورزشی آماده شده است که همگی نیز در مسابقات محلی شرکت دارند، ابراز داشت:  افراد نمونه ورزشی در روستاها پس از استعداد یابی های لازم به هیئت های ورزشی شهرستان معرفی خواهند شد.

مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اردستان بیان داشت: تا کنون ۲۵ میلیارد ریال اعتباربرای ایجاد ۱۰ زمین چمن مصنوعی در تعدادی از روستاهای این شهرستان با پیگیری نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تامین شده که تا بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید و مابقی روستاها هم در نوبت هستند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.