تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

وحشت دنیای استکبار از قدرت ایران در منطقه هر روز بیشتر می شود

  • کد خبر : 324
  • 30 نوامبر 2018 - 13:59
وحشت دنیای استکبار از  قدرت ایران در منطقه هر روز بیشتر می شود

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: در دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان در کنفرانس وحدت عمده سخنان ایشان بر بروی مقاومت مردم مستضعف منطقه بود که هر روز قوی تر می شوند. وی با بیان اینکه دشمنان خودشان از کابوس  رویا رویی با […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: در دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان در کنفرانس وحدت عمده سخنان ایشان بر بروی مقاومت مردم مستضعف منطقه بود که هر روز قوی تر می شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان خودشان از کابوس  رویا رویی با حزب الله سخن گفته اند و از جنگ احتمالی به ضرر خودشان یاد کرده اند، افزود: وحشت دنیای استکبار از  قدرت ایران در منطقه هر روز بیشتر و بیشتر می شود و با آگاهی از توان نظامی ایران از حمله به کشور ما هراس دارند.

امام جمعه اردستان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به هفته فرهنگی شهرستان اعلام داشت: اوج این هفته روز ۱۰ آذر است که شهادت شهید مدرس و روز مجلس نامگذاری شده است.

وی افزود: همایش شهید مدرس با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردستان انجام شد که می تواند برای شهرستان برد کشوری داشته باشد.

شهید مدرس نقش مهم و شاخصی در اقتصاد کشور داشت

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه  شهید مدرس نترس بود و در مواجه با دشمنان محکم می ایستاد، ابراز  داشت:شهید مدرس نقش مهم و شاخصی در اقتصاد کشور در آن زمان داشت و دشمنان وقتی در مقابله شجاعت او کم آوردند، ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ما همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: آنها انتظار جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را نداشتند  اما به برکت اتحاد مردم و بعضی مسئولان هرگز به اهداف خود در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دست نیافته و نخواهند یافت.

امام جمعه اردستان با اشاره به جنایت آمریکایی ها در ویتنام، ناکازاکی، عراق و  افغانستان تصریح کرد: برای همه دنیا واضح است که آمریکایی که ایران را تروریست می خواند خود تروریستهایی مانند داعش را در منطقه پرورانده است.

دولت و ملت با یاری خداگردنه  مشکلات اقتصادی را پشت سر خواهد گذاشت

حجت الاسلام دهشیری تاکید داشت: دولت و ملت با یاری خدا این گردنه  مشکلات اقتصادی را پشت سر خواهد گذاشت و شاهد پیروزی های خوبی برای کشور با عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب توسط مسئولان و مردم هستیم.

وی با اشاره به ضرورت برخورد با متخلفان اقتصادی تصریح کرد: مسئولان در بازرسی از اصنافی که گران فروشی می کنند نباید سست شوند تا بتوانند باری را از دوش مردم در شرایط فعلی کشور بردارند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.