تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
7

شهردار مهاباد به زودی انتخاب خواهد شد

  • کد خبر : 331
  • 02 دسامبر 2018 - 2:00
شهردار مهاباد به زودی انتخاب خواهد شد

به ګزارش اردستان سلامُ محمد فائضی در گفت و گو یی اظهار داشت: برای انتخاب شهردار شهر مهاباد تا کنون بیش از چهار جلسه توسط اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد برگزار شده است. وی افزود: با اعلام شورای اسلامی شهر مبنی بر اینکه افراد برای تصدی شهرداری مهاباد باید رزومه ارائه دهند در این خصوص […]

به ګزارش اردستان سلامُ محمد فائضی در گفت و گو یی اظهار داشت: برای انتخاب شهردار شهر مهاباد تا کنون بیش از چهار جلسه توسط اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد برگزار شده است.

وی افزود: با اعلام شورای اسلامی شهر مبنی بر اینکه افراد برای تصدی شهرداری مهاباد باید رزومه ارائه دهند در این خصوص 10 نفر مدارک خود را تحویل داده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: با تعداد هشت نفر از افراد جلساتی برگزار شده و تحقیقات و بررسی هایی انجام شده تا با عملکردها و پست هایی که داشته اند یک نفر گزینه نهایی انتخاب شود.

فائضی با بیان اینکه در مورد سه نفر از این افراد به نتایج نسبی رسیده ایم تصریح داشت: افراد داوطلب دیگری حتی از شهر مهاباد اگر مایل باشند می توانند مدارک و رزومه خود را سریع تحویل شهرداری دهند.

وی بیان داشت: انتخاب شهردار مهاباد به منظور برطرف شدن مشکلات و شروع کار های عمرانی شهرداری به زودی انجام خواهد شد که سه نفر افرادی که به نتایج نسبی رسیده ایم از خارج شهرستان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد همچنین اظهار داشت: سه نفر گزینه آخر دارای مدارک فوق لیسانس و مهندسی عمران بوده و در سابقه عملکردشان فعالیت در شهرداری وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.