تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

عدم استقبال از رشته های کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی اردستان

  • کد خبر : 346
  • 06 دسامبر 2018 - 8:48
عدم استقبال از رشته های کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی اردستان

به گزارش اردستان سلام، جلیل عمادی صبح پنجشنبه بمناسبت16آذر روز دانشجو در نشست خبری اظهار داشت: از موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی اردستان تشکیل مدرسه سما بوده که در مقطع پیش دبستان تا متوسطه اول دانش آموز جذب شده است. وی افزود: جذب دانش آموز در مدرسه سما نسبت به سال قبل35 درصد رشد داشته […]

به گزارش اردستان سلام، جلیل عمادی صبح پنجشنبه بمناسبت16آذر روز دانشجو در نشست خبری اظهار داشت: از موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی اردستان تشکیل مدرسه سما بوده که در مقطع پیش دبستان تا متوسطه اول دانش آموز جذب شده است.
وی افزود: جذب دانش آموز در مدرسه سما نسبت به سال قبل35 درصد رشد داشته که در حال حاضر330 دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان گفت: این دانشگاه هر چند در دوسال گذشته هیچ رشته ای به آن اضاف نشده اما در حال حاضر با 24 رشته فعال است.
عمادی با بیان اینکه در حال حاضراین دانشکاه دارای500 نفر دانشجو است تصریح داشت: دانشگاه آزاد اسلامی اردستان با22 رشته کارشناسی ارشد و کاردانی ناپیوسته استقبال خوبی از آن انجام نشده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان بیان داشت: 60 درصد دانشجویان این دانشگاه پسر و 40 درصد آن را دختران تشکیل می دهد.
وی همچنین از برگزاری دو کرسی آزاد اندیشی و یک تریبون آزاد در این دانشگاه خبر داد و افزود: دانشجویان با بیان مشکلات سیاسی و اقتصادی خود بصورت آزاد‘ توسط مسئولان به سوالات آنها پاسخ داده می شود.
عمادی تاکید داشت: بمنظور پیشبرد کارهای فرهنگی
105 نفر دانشجو تا کنون به حج عمره مشرف و 33 مورد ازدواج هم صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردستان همچنین برگزاری یادواره ملی شهید مدرس را موفقیت آمیز دانست و افزود: با 30 مقاله و سخنرانان کلیدی بازتاب خوبی را در دیگر دانشگاه ها داشته است.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.