تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
8

تقدیر از ساربان وظیفه شناس اردستانی که مانع از حادثه قطار شد

  • کد خبر : 354
  • 07 دسامبر 2018 - 11:32
تقدیر از ساربان وظیفه شناس اردستانی که مانع از حادثه قطار شد

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی در مراسم تجلیل از احمد عامری شهرابی اظهار داشت: این ساربان وظیفه شناس با اطلاع رسانی بموقع از وقوع حادثه قطار پیشگیری کرد و شایسته تجلیل است. وی افزود:  آقای احمد عامری باعث خلق یک افتخار جدید برای شهرستان شد و  نام وی در کتاب افتخارات شهرستان ثبت شده […]

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی در مراسم تجلیل از احمد عامری شهرابی اظهار داشت: این ساربان وظیفه شناس با اطلاع رسانی بموقع از وقوع حادثه قطار پیشگیری کرد و شایسته تجلیل است.

وی افزود:  آقای احمد عامری باعث خلق یک افتخار جدید برای شهرستان شد و  نام وی در کتاب افتخارات شهرستان ثبت شده است.

فرماندار اردستان گفت: همزمانی وقوع این حادثه با فوت مادر نامبرده و انتخاب پیگیری این حادثه نشان از تعهد و احساس مسئولیت وی دارد که قابل تقدیر است.

تاملی با بیان اینکه وقوع حادثه ناگوار واژگونی تریلر روی ریل راه آهن تهران –  بندرعباس و بسته شدن مسیر امکان داشت موجب پیش آمدن حادثه  ناگواری شود، تصریح داشت: برخورد قطار مسافربری تهران بندرعباس و قطار ترانست یزد تهران می توانست یک فاجعه ملی ببار آورد که با اطلاع رسانی این شخص موضوع ختم به خیر شد.

وی بیان داشت: حادثه در ساعت حدود ۱۷.۴۵ دقیقه روز ۲۸ آبان ماه و در ۲۵ کیلومتری شرق روستای شهراب در بخش زواره اردستان اتفاق افتاده است.

تاملی افزود: این حادثه در پی انحراف یک دستگاه تریلر که از طرف اردستان به سمت انارک در حرکت بود رخ داده و با خارج شدن تریلر از مسیر و واژگونی روی ریل راه آهن، راننده فوت شده و راه آهن حدود  چهار ساعت مسدود شد.

فرماندار اردستان تاکید داشت: احمد عامری شهرابی که به شغل ساربانی (شتر چرانی) مشغول است با دیدن این صحنه موضوع رابه ایستگاه راه آهن زواره و پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و  از حرکت قطار مسافربری تهران بندرعباس و قطار ترانست یزد تهران پیشگیری و از حادثه ناگوار جلوگیری کرده است.

وی افزود: در این مراسم با اهداء یکدستگاه موتورسیکلت و چک ۵۰ میلیون ریال و لوح تقدیر از نامبرده بدلیل این خدمت ارزنده تجلیل شد.

شایان ذکر است احمد عامری شهرابی دو روز پیش با حضور در برنامه تلویزیونی حالا خورشید و تشریح واقعه از هدیه ۱۰۰ میلیون ریالی این برنامه نیز بر خوردار شده بود.

روستای شهراب در ۷۰ کیلومتری شرق اردستان واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.