تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
10

انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان کشور را بیمه می کند

  • کد خبر : 378
  • 11 دسامبر 2018 - 14:52
انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان کشور را بیمه می کند

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی ستاد دهه فجر اردستان اظهار داشت: سلاح ما توکل، ایمان ، دعا و نیایش و متاع ما حفظ انقلاب اسلامی است. وی افزود: دشمن می خواهد ما چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینیم و در صدد گمراه کردن مردم در […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی ستاد دهه فجر اردستان اظهار داشت: سلاح ما توکل، ایمان ، دعا و نیایش و متاع ما حفظ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمن می خواهد ما چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینیم و در صدد گمراه کردن مردم در همراهی از انقلاب است اما ما باید  با برنامه ریزی تذکر و یادآوری آن را حفظ کنیم.

امام جمعه اردستان گفت: دو مورد در دهه فجر امسال خیلی مهم به نظر می رسد و آن جشن پیروزی چهل سالگی انقلاب و برجسته کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرستان باید در یک نمایشگاه برای همه عرضه شود، تصریح داشت: هر دستگاه می تواند فعالیت های قبل و بعد از انقلاب را مقایسه و به نمایش بگذارد.

حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان برای بیمه کردن انقلاب و کشور مفید است

وی بیان داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان می تواند برای بیمه کردن انقلاب و کشور مفید باشد.

امام جمعه اردستان همچنین خطاب به مسئولان بیان داشت: با توجه به چهلمین سال انقلاب در ارائه برنامه ها نوآوری داشته باشید و دستاوردهای مهم را عرضه کنید تا جوانان با قبل و حال انقلاب بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: اگر جوانان ما امروز در عرصه های علمی در سطح دنیا می درخشند و افتخار کسب می کنند همه به برکت انقلاب اسلامی است.

یادواره شهدای روحانی اردستان برگزار می شود

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران اردستان در ادامه اظهار داشت: اردستان دارای دو شهید انقلاب است که مقرر شده تا المان شهید فائق در دهه فجر و محل شهادت نامبرده رونمایی شود.

ماشالله حمامیان گفت: با توجه به اینکه شهرستان اردستان دارای شش مجروح و جانباز دوران انقلاب است؛،از آنان در دهه فجرتجلیل خواهد شد.

وی افزود: ضمن برگزاری سه یادواره شهدا در تاریخ ۱۲ بهمن به پاس گرامیداشت ۶ شهید روحانی شهرستان یادواره شهدای روحانی نیز در شهر زواره برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.