تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
6

42واحد صنفی در اردستان 55میلیون ریال جریمه شدند

  • کد خبر : 384
  • 12 دسامبر 2018 - 6:00
42واحد صنفی در اردستان 55میلیون ریال جریمه شدند

به گزارش اردستان سلام، محمد رضا باقری عصر امروز در جلسه تنظیم بازار اظهار داشت: بمنظور اطلاع رسانی از نحوه قیمتها و اطلاعیه های صنفی شهرستان اردستان کانال فضای محازی ایجاد شده است. وی افزود: تعداد 268 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در اردستان انجام شده که تعداد 42 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات […]

به گزارش اردستان سلام، محمد رضا باقری عصر امروز در جلسه تنظیم بازار اظهار داشت: بمنظور اطلاع رسانی از نحوه قیمتها و اطلاعیه های صنفی شهرستان اردستان کانال فضای محازی ایجاد شده است.

وی افزود: تعداد 268 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در اردستان انجام شده که تعداد 42 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال که بیش از 55 میلیون ریال جریمه شده اند.

رئیس صنعت؛ معدن و تجارت اردستان گفت: با مشارکت تعزیرات؛ دامپزشکی؛ اتاق اصناف و دستگاه های ذیربط تعداد 16 گشت مشترک انجام شده است.

باقری با بیان اینکه توانسته ایم بازار شهرستان را برای چند قلم مایحتاج مردم کنترل کنیم؛ تصریح داشت: در دو ماه گذشته شش تن گوشت و مقدار پنج تن برنج توزیع شده که در همین رابطه تا چند روز آینده چهار تن گوشت توزیع می شود.

وی افزود: در همین رابطه تعداد240 حلقه لاستیک سواری بین شهروندان توزیع شده است.

56 واحد صنفی فاقد پروانه در اردستان پلمب می شود

رئیس اتاق اصناف اردستان در ادامه حلسه اظهار داشت: تعداد یکهزار و 282 مورد بازرسی در شهر اردستان صورت گرفته که بیش از 1200 مورد کسبه دارای پروانه کسب بوده و 51 مورد فاقد پروانه بوده اند.

مهدی بهفر گفت: تعداد56 واحدصنفی اردستان که فعالیت داشته و تا کنون حاضر به دریافت پروانه کسب نبوده اند به زودی با همکاری دستگاه های مربوط پلمب خواهند شد.

 

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.