تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6

نقش زنان در انقلاب اسلامی در برنامه های دهه فجر مدنظر باشد

  • کد خبر : 395
  • 18 دسامبر 2018 - 10:28
نقش زنان در انقلاب اسلامی در برنامه های دهه فجر مدنظر باشد

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون بانوان فرمانداری اردستان با بیان اینکه باید تحلیلی از  برنامه های گذشته خود در خصوص برنامه های دهه فجر را داشته باشیم، اظهار داشت: با توجه به نقشه شوم دشمن مبنی بر استفاده ابزاری از عدد ۴۰ باید ما هم  […]

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون بانوان فرمانداری اردستان با بیان اینکه باید تحلیلی از  برنامه های گذشته خود در خصوص برنامه های دهه فجر را داشته باشیم، اظهار داشت: با توجه به نقشه شوم دشمن مبنی بر استفاده ابزاری از عدد ۴۰ باید ما هم  به شکل ابتکاری و نمادین برنامه هایی را در این خصوص طراحی کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه هایی که در دهه فجر  برگزار می شود باید به نقش زنان در وقوع انقلاب اسلامی نیز اشاره  داشته باشد، تصریح کرد: بر این اساس میتوان نقش بانوان در مدیریت حوزه اجتماعی و رده های مختلف را در برنامه نمادین تبیین و آنها را در قالب نمایشگاهی بیان کنیم.

در  اجرای برنامه های دهه فجر نیازمند بلوغ و خلاقیت هستیم

فرماندار اردستان با تاکید بر اینکه در انتقال برنامه ها نیازمند بلوغ و خلاقیت هستیم تا این انتقال مطلب به درستی انجام شود، بیان داشت: هنرمندی خاصی نیاز است تا از گذشته پلی بر حال زده شود .

وی با اشاره به اینکه هر شهروندی در اردستان می تواند به اندازه فرماندار در خصوص نواقص در هر مسئولیتی که هست احساس مسئولیت کند، ابراز داشت:  مشکلات بانوان در جامعه امروز  باید در سطح کلان کشوری مورد پیگیری باشد.

همایش بزرگ جوان انقلابی در اردستان برگزار می شود

مسئول حوزه بسیج کوثر اردستان در ادامه جلسه اظهار داشت: همایش بزرگ جوان انقلابی با حضور دانش آموزان دختر دبیرستان های سطح شهر اردستان با همکاری اداره آموزش و پرورش اردستان انجام می شود.

مریم مهریار گفت: با توجه به اینکه نسل جوان از انقلاب و دستاوردهای آن اطلاعی ندارد در صدد هستیم تا با برگزاری جلساتی این دستاوردها برای آنها بازگو شود.

وی افزود: همایش زینبیون با هدف تجلیل از مادران و خواهران شهدای گرانقدر شهر اردستان با حضور ۴۰ خواهر شهید در این شهرستان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.