تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

سیاسی بازی جلوی توسعه شهرستان اردستان را گرفته است

  • کد خبر : 401
  • 18 دسامبر 2018 - 19:04
سیاسی بازی جلوی توسعه شهرستان اردستان را گرفته است

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی شامگاه سه شنبه در جلسه اساتید حوزه و دانشگاه اظهار داشت: برگزاری سلسله نشستهایی با عنوان اندیشه ورز در طول سال بین حوزه و دانشگاه به منظور تعامل بیشتر  لازم است. وی افزود: امام جمعه شهر می تواند محور سخنرانان در این گونه جلسات قرار گیرد تا جلسات […]

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی شامگاه سه شنبه در جلسه اساتید حوزه و دانشگاه اظهار داشت: برگزاری سلسله نشستهایی با عنوان اندیشه ورز در طول سال بین حوزه و دانشگاه به منظور تعامل بیشتر  لازم است.

وی افزود: امام جمعه شهر می تواند محور سخنرانان در این گونه جلسات قرار گیرد تا جلسات پر بار و خروجی مناسبی را شاهد باشیم.

فرماندار اردستان گفت: اولین ماموریت انسان ها طبق آیات قرآن بعد از خلقت خودشناسی است که باید در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

تاملی با بیان اینکه هر وقت صحبت در خصوص مطالبه گری می شود بدین معنی نیست که بدون آشنایی مسئله ای را بیان کنیم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا یک روزی رنگها یه عبارتی سیاست بازی از میان برود چون این امر در قالب های مختلف مانع سیر بشر به سمت تعالی شده اند.

وی بیان کرد:  درگیر شدن در همین سیاسی بازی های ما را از رسیدن به هدف توسعه شهرستان اردستان باز داشته است.

اختلاف های محلی و سیاسی مانع رسیدن به وظیفه اصلی می شود

فرماندار اردستان با بیان اینکه رنگی بنام اختلاف های محلی، قومی و سیاسی مانع رسیدن به وظیفه اصلی می شود، افزود: با توجه به چهل سالگی انقلاب همه باید به این قله بلند  و رفیع توجه داشته باشیم.

تاملی همچنین تاکید کرد: تمام ایثارگری های بشر در خروجی نظام مبتنی بر احکام دینی ما دیده می شود، وظیفه سنگینی را در قبال آن داریم و حتی  برخی اوقات باید از حق شخصی خود بگذریم.

وی با بیان اینکه جامعه بی تفاوت سم مهلکی برای کشور است، تصریح کرد: بی تفاوتی از طرف  هر  فردی باشد که موجب نگرانی و مانعی در راه پیشرفت کشور است.

تاملی گفت: قدرت ارتباط گیری در حوزه و دانشگاه  هنرمندی می خواهد که در این خصوص ارتباط گیری درست میان این دو نهاد و توجه به اخلاقیات نیاز است.

وی همچنین تاکید کرد:  مسئولان مجموعه شهرستان باید با یکدیگر همراه باشند و در جریان مسائل و مشکلات قرار بگیرند تا بتوانند با تعامل و گفتگو مشکلات را برطرف کنند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.