تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

اصفهان اولین استانی بود که با حماسه آفرینی فتنه دشمن را خاموش کرد

  • کد خبر : 459
  • 27 دسامبر 2018 - 16:33
اصفهان اولین استانی بود که با حماسه آفرینی فتنه دشمن را خاموش کرد

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان اردستان در امامزاده یحیی(ع) شهر زواره اظهار داشت: شهدای روحانی پرچمدار و از پیشگامان انقلاب اسلامی بودند. وی افزود: یک پنجم از سه هزار روحانی استان اصفهان در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند […]


به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان اردستان در امامزاده یحیی(ع) شهر زواره اظهار داشت: شهدای روحانی پرچمدار و از پیشگامان انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: یک پنجم از سه هزار روحانی استان اصفهان در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که در هیچ قشری این مقدار شهید وجود ندارد

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران گفت: با تفحص های جدید تعداد زیادی شهید روحانی در استان اصفهان وجود دارد و آن هم شهدای بزرگواری که در همه شهرها وجود آنها احساس می شود.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه راهی که شهدا به ما نشان دادند در صورت استمرار نهضت اسلامی به دست صاحبش سپرده خواهد شد، تصریح داشت: این راه اگر خدشه دار شود به نتیجه پایانی نخواهیم رسید.

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران افزود: بعضی ها دشمن و شهدا را از دیروز می دانند و می گویند اگر خواستید تجلیلی بکنید ولی وارد مسائل سیاسی نکنید؛ مگر می شود یادی از شهید کرد و از قاتلان شهدا حرفی نزد.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به ۹ دی افزود: دشمنان می خواستند انقلاب را متلاشی کنند و این ها همان قاتلان دیروز شهدا بودند که هنوز هم فتنه هایی در سر دارند

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران اعلام داشت: هرجا به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش دادیم موفق شده و هر کجا نادیده گرفتیم ضرر کردیم و نمونه آن موضوع اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: دشمنان نقشه کشیده بودند که استان اصفهان باید دومین استانی باشد که آشوب در آن ادامه پیدا کند ولی دیدیم با آن بصیرتی که داشتند اولین شهری بود که طومار فتنه را در هم پیچیدند.

مسئول امور روحانیون در سپاه پاسداران اعلام داشت: با توجه به ۱۵ هزار شهید دانش آموز در مدارس استان چرا مسئولانی هستند که فر هنگ دشمن را در آن ترویج می دهند و این یک هشداری است که باید جلوی آن گرفته شود.

وی افزود: فضای مجازی دامی است که جوانان را به خود جذب کردند و باید مواظب فتنه های آنان باشند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.