تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4

مردم با بصیرت خود متوجه فتنه شوم دشمن شدند

  • کد خبر : 492
  • 30 دسامبر 2018 - 6:56
مردم با بصیرت خود متوجه فتنه شوم دشمن شدند

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اردستان سلام، اظهار داشت: 9 دی روز ایثار و بصیرت است و نقطه عطفی شد بعد از فتنه 88 که مردم با حضور یکپارچه خود حمایت کردند از اصل نظام و  توطئه های دشمن را کور کردند. وی افزود: […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار اردستان سلام، اظهار داشت: 9 دی روز ایثار و بصیرت است و نقطه عطفی شد بعد از فتنه 88 که مردم با حضور یکپارچه خود حمایت کردند از اصل نظام و  توطئه های دشمن را کور کردند.

وی افزود: مردم توانستند نا امنی که در سال 88 ایجاد شد با حرکت یکپارچه و خود جوششان در حقیقت حرکت دشمن را خنثی کنند و نشانه دیگری شد بر بصیرت  مردم انقلاب اسلامی ایران و در تاریخ ثبت شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که رهبر انقلاب گفتند، 9دی یوم الله نام گرفت و به این دلیل روز بصیرت است که  در سال 88 دشمنان جمهوری اسلامی  تمام همتشان را برای به هم ریختن  اوضاع اجتماعی ایران از رهگذر انتخاب بکار بستند و فتنه هایی را طراحی کردند اما مردم با بصیرتشان متوجه موضوع شدند.

حضور پرشور مردم در صحنه موجب ناامیدی دشمنان شد

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه دشمنان تا حدی هم نا امنی اجتماعی ایجاد کردند که اگر حضور مردم نبود مشکلات بیشتر می شد تصریح داشت: حرکت یکپارچه مردم موجب شد تا دشمنان همچون گذشته نا امید بشوند و از طمع داشتن به جمهوری اسلامی دست بکشند.

وی همچنین ابراز داشت: دشمنان از ابتدای انقلاب تا  الان که در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم دشمنی خود را داشته و هر کجا مشکلی بوده با تدبیر رهبر انقلاب و با حضور مردم مشکلش برطرف شده چه در فتنه ها و دفاع از حرم و فتنه های مختلف سال 77 و دی ماه گذشته که همه به بصیرت مردم بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: پشتوانه محکم جمهوری اسلامی خود مردم هستند و بصیرت فوق العاده  ودین مداری مردم ایران توانسته جلوی همه استکبار ایستادگی کند هر چند دشمنان از تمام حربه ها برای گزند زدن به جمهوری اسلامی کوتاهی نمی کنند.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت:  می بینیم که دشمنان برای اینکه مردم دست از نظامشان بردارند آنها را تحت فشار اقتصادی قرار داده اند و قصد مایوس کردن مردم را دارند، اما دین مردم به عنوان پشتیبانشان این اجازه را نداده است و موجب می شود مردم به دلیل علایق دینی این نظام مقدس را حمایت کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: مسئولان از تمام ظرفیت هایی که وجود دارد برای خدمت به مردم کوتاهی نکنند هر چند محرومیت ها و محدودیت هایی  در کشوروجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.