تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024
6

عده ای نقش ابوموسی اشعری را در فتنه ۸۸ بازی کردند/ تصاویر

  • کد خبر : 500
  • 30 دسامبر 2018 - 16:22
عده ای نقش ابوموسی اشعری را در فتنه ۸۸ بازی کردند/ تصاویر

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام محسن مظاهری عصر یک شنبه در نشست بصیرت شناسی به مناسبت نهم دیماه در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) اردستان اظهار داشت: حماسه نهم دی به واقع خط بطلانی بر  نقشه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کشید. وی  با بیان اینکه ادعای تقلب در سال۸۸ بهانه بود و  برخی مدعیان کوردل حتی […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام محسن مظاهری عصر یک شنبه در نشست بصیرت شناسی به مناسبت نهم دیماه در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) اردستان اظهار داشت: حماسه نهم دی به واقع خط بطلانی بر  نقشه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کشید.

وی  با بیان اینکه ادعای تقلب در سال۸۸ بهانه بود و  برخی مدعیان کوردل حتی با سخنان رهبر انقلاب هم حاضر به کوتاه آمدن نبودند، ابراز داشت: دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال تغییر قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و دموکراسی را درخواست می کردند که تنها نشان از دیکتاتوری داشت.

 مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: در آن زمان رهبر معظم انقلاب مردم و مسئولان را به آرامش دعوت کردند اما در این میان عده ای نقش ابوموسی اشعری را بازی  کرده و می خواستند قداست انقلاب را بشکنند که به حول و قوه الهی در کار خود موفق نشدند.

وی بیان داشت: بعضی ها در زمان فتنه ۸۸ حواسشان از حجت خدا پرت شد، خصوصیات فتنه این است که تشخیص حق و باطل سخت می شود.

حجت الاسلام مظاهری ابراز داشت: فتنه گران هر وقت دیدند دستشان در حال رو شدن است دست به خود زنی کردند به نوعی که حتی  در راهپیمایی ها مردم را کشتند و فیلم آن را در فضای مجازی پخش کردند تا همه جا را با افکار التقاطی خود مسموم کنند.

وی گفت: با توجه به ناگفته هایی از آن زمان که جدیدا منتشر شده است دشمنان و  سرکردگان آنها در داخل کشور تنها خواهان ابطال انتخابات بودند اما رهبر معظم انقلاب با جدیت و صلابت مثال زدنی خطاب به دشمنان بیان داشتند که ایران زیر بار زور هیچ کشوری نمی رود، مردم ایران در این امتحان به واقع بصیرت، دین مداری و ولایت مداری خود را نشان دادند و  توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

در ادامه مراسم مردم انقلابی اردستان به راهپیمایی پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.