تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

50هزار رأس دام سبک در اردستان واکسینه شدند

  • کد خبر : 517
  • 01 ژانویه 2019 - 13:02
50هزار رأس دام سبک در اردستان واکسینه شدند

به گزارش اردستان سلام، میثم استکی در گفت و گو با خبرنگار اردستان سلام اظهار داشت: بمنظور پیشگیری از بیماری تب برفکی در دام سبک روستایی و عشایری شهرستان اردستان، عملیات مایه کوبی از آذرماه تا کنون به مدت یک ماه به پایان رسید. وی افزود: به همت اکیپ های واکسیناسیون دولتی و بخش خصوصی […]

به گزارش اردستان سلام، میثم استکی در گفت و گو با خبرنگار اردستان سلام اظهار داشت: بمنظور پیشگیری از بیماری تب برفکی در دام سبک روستایی و عشایری شهرستان اردستان، عملیات مایه کوبی از آذرماه تا کنون به مدت یک ماه به پایان رسید.

وی افزود: به همت اکیپ های واکسیناسیون دولتی و بخش خصوصی 50 هزار راس دام سبک(گوسفند و بز) در شهرستان اردستان به صورت کاملا رایگان تحت پوشش این واکسیناسیون قرار گرفتند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: نیروهای دامپزشکی در خط مقدم پیشگیری و مبارزه با بیماری های مشترک و واگیر دام قرار دارند، اما با جدیت در این راه فعالیت خود را انجام می دهند.

استکی افزود: همکاری دامداران شهرستان در خصوص تسهیل اجرای طرح مذکور و عملکرد اکیپ های واکسیناسیون شهرستان قابل تقدیر بوده که توانستیم در مدت یک ماه این مقدار دام در مقابل بیماری های واگیردار واکسیناسیون شوند.

وی همچنین ابراز داشت: واکسیناسیون یکی از راه های پیشگیری از بیماری تب برفکی می باشد که نیاز است دامداران با توجه به آموزش های دیده شده در رعایت حداکثری ضوابط امنیت زیستی در دامداری ها تمام همت خویش را به کاربگیرند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.