تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
3

تربیت دینی فرزندان سبب دوری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

  • کد خبر : 520
  • 01 ژانویه 2019 - 13:05
تربیت دینی فرزندان سبب دوری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر امروز در جلسه آموزش خانواده دختران در کانون شهید مفتح اردستان اظهار داشت: والدین باید ببینند چه اندازه به دین خود احترام می گذارند و چقدر از انتخاب نام نیک برای تربیت فرزندان استفاده می کنند. وی افزود: والدین برای فرزندان خود در خصوص یادگیری همه […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری عصر امروز در جلسه آموزش خانواده دختران در کانون شهید مفتح اردستان اظهار داشت: والدین باید ببینند چه اندازه به دین خود احترام می گذارند و چقدر از انتخاب نام نیک برای تربیت فرزندان استفاده می کنند.

وی افزود: والدین برای فرزندان خود در خصوص یادگیری همه موارد پول و وقت دارند، اما در تربیت یادگیری مسائل دینی و قرآنی بعضا وقت گذاری نمی کنند.

امام جمعه اردستان گفت: اولیا دانش آموزان وظبفه دارند تا فرزندان را در مسیری قرار دهند که برای آنها مصونیت آور باشد و با تربیت صحیح دینی آنها را از آسیب های اجتماعی به دور نگه دارند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: اولیا همانطور که برای جسم فرزندان خود هزینه می کنند باید برای تقویت روح آنان نیز هزینه کنند و در زندگی آنان برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

وی ابراز داشت: خطر تهاجم فرهنګی در کمین است تا با دام های متفاوت روان و روح فرزندان را هدف قرار دهند و آنان را از راه راست منحرف کنند، لذا ما می توانیم محافظ دائمی از جنس ایمان برای فرزندان ایجاد کرده و مطمئن باشید آشنایی با رویا رویی این موارد فرزند ما منحرف نخواهند شد.

امام جمعه اردستان با اشاره به خطرات در پیش روی فرزندان گفت: هزاران صیاد شیاد در انتظار فرزندان، این امانت الهی هستند که وظیفه والدین را سنگین می کند تا در تربیت آنان با جدیت کوشا بوده و این نسل نو را با قرآن و اهل و بیت آشنا کنند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.