تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

7450 نفر سالمند در اردستان وجود دارد

  • کد خبر : 530
  • 02 ژانویه 2019 - 13:07
7450 نفر سالمند در اردستان وجود دارد

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی عصر چهارشنبه در جلسه هیئت مدیره مرکز نگهداری سالمندان کوثر اردستان اظهار داشت: ضعیف بودن فضای اتحاد و همبستگی در کارهای عام المنفعه اردستان به عینه مشخص است. وی افزود: نگاه هیات مدیره ها به دولت است تا منابع دولتی را به سمت خیریه سوق دهند، اما در […]

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی عصر چهارشنبه در جلسه هیئت مدیره مرکز نگهداری سالمندان کوثر اردستان اظهار داشت: ضعیف بودن فضای اتحاد و همبستگی در کارهای عام المنفعه اردستان به عینه مشخص است.

وی افزود: نگاه هیات مدیره ها به دولت است تا منابع دولتی را به سمت خیریه سوق دهند، اما در داخل و خارج از کشور افراد خیر فراوانی از اردستان وجود دارند که بدنبال پروژه و طرح برای کمک هستند و باید در راستای اهداف مشخص قدم برداشت.

فرماندار اردستان گفت: نرخ سالمندان در اردستان بالا بوده و در حال حاضر هفت هزار و 450 سالمند در اردستان وجود دارد و احداث این مرکز برای شهرستان اردستان ضرورت دارد.

تاملی با بیان اینکه ۱۰سال از شروع عملیات احداث ۶۰ واحد مسکن خیرین اردستان و  ۹ سال از شروع احداث این مرکز سالمندان می گذرد اظهار داشت: مردم و خیران باید در اینگونه مسائل پیشتاز بوده و کمک های خود را اهداء کنند.

25 نفر معلول از اردستان در مراکز استان نگهداری می شوند

وی ابراز داشت: در حال حاضر ۲۵معلول از شهرستان اردستان در مراکز استان نگهداری می شوند که اکثرا معلول ذهنی هستند و در استان نیز کمبود مراکز نگهداری معلولین وجود دارد.

فرماندار اردستان افزود: تامین منابع مورد نیاز جهت تکمیل پروژه باید از طرف خیران باشد و افرادی که در هیات امنای مجموعه های خیریه در اردستان وجود دارند باید یک ظرفیتی را برای دریافت منابع فعال کنند. تاملی گفت: آمادگی کامل وجود دارد تا در طی یک برنامه اضطراری تکمیل این مجموعه تدوین و جلسات ماهانه تشکیل شود و درست است که پروژه غیردولتی بوده، اما در بحث حمایت یک نگاه ویژه دولتی خواهیم داشت و ظرفیت ها را فعال خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.