تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
9

تنها استخر شنای اردستان در کما قرار دارد

  • کد خبر : 533
  • 04 ژانویه 2019 - 9:50
تنها استخر شنای اردستان در کما قرار دارد

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: با توجه به 19 دیماه سال56 و سر آغاز انقلاب اسلامی، باید به تناسب ایام وقایع گذشته برای مردم بازگو شود. وی افزود: دستگاه شاهنشاهی با دیدن نام امام خمینی در سال […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: با توجه به 19 دیماه سال56 و سر آغاز انقلاب اسلامی، باید به تناسب ایام وقایع گذشته برای مردم بازگو شود.

وی افزود: دستگاه شاهنشاهی با دیدن نام امام خمینی در سال 56 که در بین مردم بازگو می شد بیکار ننشست و دست بکار شد تا جلوی این حرکت انقلابی حضرت امام خمینی(ره) را بگیرد.

امام جمعه اردستان گفت: نقطه اوح وقایع دیماه و انقلاب در روز19 دیماه بود که مردم قم در برابر نیروهای شاهنشاهی ایستادگی کردند و عده ای از مردم بی گناه به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: دشمنان این نظام همانطور که در زمان شاه خائن حجاب و روحانیت را مورد هدف قرار داده بود، امروز هم با ترفندهای متفاوت تر نسبت به بی حجابی و حمله به روحانیت بیکار ننشسته و این دو را در دستور کار قرار داده که باید مردم به عنوان یک الگوی مناسب از آنها مواظبت کنند.

وی ابراز کرد: فرار آمریکایی ها از سوریه مرهون تلاش مقاومت و مدافعان حرم بود که دشمن با خفت خارج شد و امیدواریم که از بقیه مکان های اسلامی نیز خارج شوند.

امام جمعه اردستان افزود: همانطور که قبلا هم گفته شده باید بودجه های تعیین شده در مجلس برای موضوع اقتصاد هزینه شود و هر کجا خط فقری وجود دارد بیشتر مورد بررسی قرار داده شود، و مجلس باید همانطور که یک سوم بودجه را دقیق بررسی می کند سه چهارم دیگر را نیز که مربوط به بخش و شرکت های دولتی است موشکافانه نقد کند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مطالبات بحق مردم از جمله وضعیت معیشت و رفع معضل بیکاری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد افزود: تنها استخر شنای مورد نیاز شهر اردستان به کما رفته که امیدواریم با بودجه ای که قرار خواهند داد نسبت به بازسازی آن و زمین چمن اردستان اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.