تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

دشمن از پیشرفتهای علمی ایران هراس دارد

  • کد خبر : 567
  • 11 ژانویه 2019 - 14:48
دشمن از پیشرفتهای علمی ایران هراس دارد

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت:  پرستاران باید به خود ببالند که الگویی همچون حضرت زینب(س) دارند و این قشر با امکانات  کم به جامعه خدمت می کنند. وی با بیان اینکه مشکلات پرستاران را ما  به مسئولان مربوطه گوشزد می کنیم، افزود: […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت:  پرستاران باید به خود ببالند که الگویی همچون حضرت زینب(س) دارند و این قشر با امکانات  کم به جامعه خدمت می کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات پرستاران را ما  به مسئولان مربوطه گوشزد می کنیم، افزود: چه بهتر بود به مناسبت این روز عزیز پرستاران در نماز جمعه حضور داشتند تا حداقل تبریک ما را مستقیم دریافت می کردند.

امام جمعه اردستان گفت: رهبر انقلاب بمناسبت ۱۹ دی  سالروز قیام مردم قم در سال ۵۶ رهنمودهای خود را با مردم در میان گذاشتند و توجه مردم را به هوشمندی درباره ترفندهای  دشمنان اسلام خواستار شدند  و مسئولان را نیز هم به توجه به وضعیت معیشت مردم سفارش کردند.

مسئولان باید از جنس مردم و در میان مردم باشند

حجت الاسلام دهشیری افزود: مسئولان باید از جنس مردم و در میان مردم باشند تا محبوب دل آنها شوند، اسلام و نظام اسلامی بعضی کلاس گذاشتن ها و بی توجهی به امور توسط  مسئولان نظام را نمی پذیرد.

وی ابراز داشت: شاه ایران به دلیل اینکه حکومت را شخصی و مردم را از خود نمی دانست و تحکیم سلطه دشمن در منطقه را تقویت می کرد در چشم مردم منفور و سپس در ۲۶ دیماه از کشور فراری شد.

امام جمعه اردستان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که گفتند به من خدمتگذار بگویند بهتر است تا رهبر، افزود: مسئولان باید حضرت امام خمینی (ره) را  سرمشق خود قرار دهند چراکه محبوبیت در پرتو تقوا و مردم داری به دست می آید،  جای این سوال نیز وجود دارد که چرا مسئولان در نماز جمعه کمتر دیده می شوند و حضورشان در بین مردم کم است.

دشمن با تفکر ایرانی اسلامی و پیشرفت فناوری مخالف است

حجت الاسلام دهشیری با توجه به سالروز  شهادت شهدای هسته ای افزود: شهدای هسته ای به دستور مستقیم رژیم اسرائیل به شهادت رسیدند و باید این را بدانید که دشمن با تفکر ایرانی اسلامی و پیشرفت فناوری که خود یک ارزش است مخالف هستند اما ما باید آن را به عنوان یک ارزش قدر بدانیم.

وی گفت: عربده کشی آمریکایی ها در منطقه ادامه دارد و با سفر به عربستان به سران این کشورها تفهیم کردند که دشمن شماره یک آنها همچنان ایران است، ما نیز همچون همیشه آمریکا را دشمن خود می دانیم و از تهدیدهای توخالی آنها با توکل به خداوند و تحت لوای رهبر معظم انقلاب هرگز هراسی به دل راه نخواهیم داد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.