تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

دستورالعمل کارگروه فضای مجازی استان اصفهان به زودی ابلاغ می شود

  • کد خبر : 571
  • 12 ژانویه 2019 - 8:26
دستورالعمل کارگروه فضای مجازی استان اصفهان به زودی ابلاغ می شود

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام محمد علی انصاری در حاشیه سفر خود به اردستان در گفت و گو با اردستان سلام، اظهار داشت: فضای مجازی استان اصفهان هیچگاه جدای از فضای مجازی کشور نبوده و یکی از استان های مهم کشور در تمام حوزه ها  مخصوصا فرهنگی و تبلیغی است. وی افزود: در فضای […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام محمد علی انصاری در حاشیه سفر خود به اردستان در گفت و گو با
اردستان سلام، اظهار داشت: فضای مجازی استان اصفهان هیچگاه جدای از فضای مجازی کشور نبوده و یکی از استان های مهم کشور در تمام حوزه ها  مخصوصا فرهنگی و تبلیغی است.

وی افزود: در فضای مجازی تمام نقاط کشور به عنوان یک فرصت کارهای خوبی انجام شده و و سازمان ها، دستگاه ها و بخش های مختلف از این فضا استفاده های خوبی را می برند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان چند جلسه در خصوص موضوع  فضای مجازی بحث شده و تصمیم گرفته شد تا کارگروهی به عنوان کارگروه فضای مجازی استان تشکیل شود که به زودی دستورالعمل های آن ابلاغ خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری افزود: تمام دستگاه هایی که در فضای مجازی به نوعی نقش دارند عضو کارگروه پیش بینی شده هستند و در کنار آن از بخش های خصوصی، اشخاص، نهادها و انجمن ها یی که در این حوزه فعال هستند نیز شرکت دارند.

ناظران به فضای مجازی استان اصفهان در کار خود بسیار جدی هستند

وی ابراز داشت: فضای مجازی در کنار تمام این خوبی ها، آسیب ها و مشکلاتی هم  دارد که از ناحیه دشمنان به ما تحمیل می شود ولی خوشبختانه در استان اصفهان نهادهایی که ناظر  بوده و باید با این آسیب ها مقابله کنند هوشیار و در کار خود بسیار جدی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت بالای اصفهان در حوزه فرهنگ نظارت خوبی انجام می شود، گفت: آسیب در حوزه فضای مجازی  وجود دارد که امیدواریم با کمک مردم و اهالی رسانه شاهد باشیم که این آسیب ها به صفر برسد.

حجت الاسلام انصاری در پاسخ به  این سوال که متولی فضای مجازی در کشور کیست، گفت: فضای مجازی چون از بخش های مختلفی تشکیل شده است و بحث های فنی و سخت افزاری، تولید نرم افزار و تولید محتوا دارد می تواند متولیان متفاوتی داشته باشد.

وی ابراز داشت:  در این زمینه دستگاه های مختلفی همچون فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی فرهنگ و تبلیغ در کشور  بر تولید محتوا  نظارت  دارند و صدا و سیما، و سازمان تبلیغات  نیز مسئولیت هایی در این زمینه  دارند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.