تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

توطئه های دشمنان نسبت به ایران اسلامی همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 593
  • 18 ژانویه 2019 - 10:12
توطئه های دشمنان نسبت به ایران اسلامی همچنان ادامه دارد

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه و حضور در مجالس روضه به یادگیری معارف الهی و اسلامی خود بیافزائید. وی افزود: حضرت زهرا(س) بزرگترین هدیه الهی از سوی خداوند به پیامبر اسلام و بهترین یار و مدافع حضرت […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه و حضور در مجالس روضه به یادگیری معارف الهی و اسلامی خود بیافزائید.

وی افزود: حضرت زهرا(س) بزرگترین هدیه الهی از سوی خداوند به پیامبر اسلام و بهترین یار و مدافع حضرت علی(ع) و الگوی رفتاری برای حضرت مهدی(عج) بوده است.

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به نزدیک شدن چهل سالگی انقلاب اسلامی که درخت آن پر ثمرتر از گذشته شده باید نگاهی به گذشته داشت و روز شمار انقلاب اسلامی را برای خود و جوانان بازگو کنیم.

حجت الاسلام دهشیری افزود: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تا کنون ادامه دارد و کسانی که با ایران دشمنی دارند خودشان درگیری مسائل داخلی هستند و هیچ کاری از پیش نمی برند.

وی ابراز داشت: به لطف الهی انقلاب اسلامی روی پای خود ایستاده و جشن چهل سالگی را برگزار خواهد کرد و گرد نا امیدی را بر چهره دشمن اسلام خو اهد پاشید.

دستگیری خبرنگار پرس تی وی نشانه عجز و شکست دشمن است

امام جمعه اردستان با اشاره به دستگیری زن خبرنگار پرس تی وی گفت: دشمنان اسلام این که زنی خبرنگار باید کشف ححاب کند را نشان فرهنگ و تمدن خود دانسته و افزود: این کار جز ناتوانی، عجز و شکست آنها مطلب دیگری را نمی رساند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: رئیس جمهور اشاره ای به فردی داشته که با دریافت 100 میلیون دلارمقرر شده تا اجناس دولتی وارد کند که آن را در بازار آزاد فروخته که این کار ضمن تاسف و تامل برانگیز بودن نوعی چپاولگری و نشان از ضعف و بی کفایتی مسئولان ذیربط است. وی ابراز داشت: اینکه ما باید همه به یکدیگر احترام بگذاریم و نباید از تذکرات صادقانه  دوری کنیم خود یک نوع امر به معروف و نهی از منکر بوده و هیچ اشکالی ندارد که ما به مسئولان بگوییم مراقب و مواظب اطرافیان، دشمن، نفوذی و برنامه ریزی های خود باشید.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.