تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

جاده اردستان – اصفهان تا تیرماه ۹۸ زیر بار ترافیک خواهد رفت

  • کد خبر : 601
  • 23 ژانویه 2019 - 9:44
جاده اردستان – اصفهان تا تیرماه ۹۸ زیر بار ترافیک خواهد رفت

به گزارش اردستان سلام، مجتبی پورشفیع در گفت و گو با اردستان سلام، با بیان اینکه هر پرونده تعیین کاربری زمین در  اردستان پیش از  ارسال به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان،  باید تاییدیه و مصوبه مسئولان شهرستان را داشته باشد، اظهار داشت:  نتایج برگزاری جلسات کارگروه زیربنایی شهرستان اردستان نشان می دهد […]

به گزارش اردستان سلام، مجتبی پورشفیع در گفت و گو با اردستان سلام، با بیان اینکه هر پرونده تعیین کاربری زمین در  اردستان پیش از  ارسال به اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان،  باید تاییدیه و مصوبه مسئولان شهرستان را داشته باشد، اظهار داشت:  نتایج برگزاری جلسات کارگروه زیربنایی شهرستان اردستان نشان می دهد سرمایه گذاران با مشکلات زیادی از جمله زمان طولانی رسیدگی و تایید پرونده خود مواجه می شوند.

وی افزود: بر این اساس مقرر شده است تا در صورت درخواست سرمایه گذاران برای واگذاری زمین برای آغاز یک پروژه، تعداد چند پرونده خارج از نوبت و به شکل  اضطراری بررسی و به کارگروه استانی ارسال شود تا طول زمان رسیدگی موجب از دست دادن سرمایه گذاران  نشود.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با بیان اینکه به زودی شاهد عودت و بازپس گیری بخش زیادی از اراضی واگذار شده دولتی هستیم، ابراز داشت: حدود ۱۰۰ قطعه از این واگذاری ها در سنوات گذشته به منظور طرح های کارگاهی بوده است  اما منجر به اجرای طرح یا ایجاد اشتغال در سطح شهرستان نشده است.

جاده اردستان به اصفهان تا تیرماه ۹۸ زیر بار ترافیک خواهد رفت

پورشفیع در ارتباط با زمان اتمام جاده اردستان به اصفهان نیز بیان داشت: ۱۷ کیلومتر باقیمانده از  پروژه جاده اردستان به اصفهان در حال اجرا است و ۵۰ درصد عملیات خاکی آن نیز انجام شده است، ۱۲ کیلومتر مسیر آماده شده آن طبق زمان بندی اداره کل راه و شهرسازی استان در اوایل اسفند آماده روکش آسفالت خواهد شد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا تیرماه ۹۸ کل مسیر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه پروژه جاده زواره به اردستان نیز به طول ۱۲کیلومتر در حال اجرا است که حدود چهار کیلومتر آن آماده آسفالت شده  است، گفت: پیمانکار این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی مشخص شده اما با توجه به برودت هوا امکان اجرای آسفالت در حال حاضر وجود ندارد.

عملیات اجرایی جاده زواره به تلک آباد به زودی آغاز می شود

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان همچنین در خصوص جاده زواره به تلک آباد گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۵۰۰ متر تحویل پیمانکار شده که در ۱۰ روز آینده با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

پورشفیع افزود: پروژه ۹ کیلومتری جاده سیانک به شهراب با هزینه ای ۲۰ میلیاردی در حال اجرا است و  با انجام آسفالت سرد تا شهریور ۹۸ زیر بار ترافیک خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.