تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
15

احیای محوطه قنات دوطبقه اردستان آغاز می شود

  • کد خبر : 604
  • 23 ژانویه 2019 - 11:07
احیای محوطه قنات دوطبقه اردستان آغاز می شود

به گزارش اردستان سلام، محسن حیدری در گفت و گو با اردستان سلام اظهار داشت: بازآفرینی اطراف مسجد جامع اردستان از اواسط سال ۹۶ با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و با وسعت هفت هزار متر مربع آغاز شده که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. وی افزود: هزینه انجام شده در مسجد جامع […]

به گزارش اردستان سلام، محسن حیدری در گفت و گو با اردستان سلام اظهار داشت: بازآفرینی اطراف مسجد جامع اردستان از اواسط سال ۹۶ با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و با وسعت هفت هزار متر مربع آغاز شده که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: هزینه انجام شده در مسجد جامع اردستان مربوطه به کل طرح از قبیل طراحی، مطالعات و اجرای طرح بوده است.

شهردار اردستان گفت: در مرحله دوم بازآفرینی شهری در اردستان، احیای محوطه قنات دو طبقه اردستان که ثبت جهانی شده در وسعت یک کیلومتر و در فازهای مختلف آغاز می شود.

وی افزود: مسجد جامع اردستان به عنوان یک محور گردشگری در اردستان در نظر گرفته شده که تا امامزادگان اسماعیل(ع)، پیر مرتضی، مقبره امیر اویس و دخمه خاموشان ادامه خواهد داشت.

فاز دوم بازآفرینی مسجد جامع اردستان در دستور کار قرار گرفت

حیدری ابراز داشت: فاز دوم مسجد جامع اردستان هم که بالای یک کیلومتر وسعت دارد به عنوان فاز ششم بازآفرینی شهری در اردستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برای ورود گردشگر به اردستان باید دو محور گردشگری اطراف مسجد جامع و امامزاده اسماعیل را در دستور کار قرار دهیم و تا سال یک هزار و ۴۰۰ به یک هدف کلی در خصوص بازآفرینی شهری در اردستان برسیم.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.