تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

مسئولان در هزینه کرد از بیت المال دقت داشته باشند

  • کد خبر : 619
  • 25 ژانویه 2019 - 9:59
مسئولان در هزینه کرد از بیت المال دقت داشته باشند

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در چند روز اخیر اظهار داشت: از غافله علم عقب نمانیم که بخواهیم دست نشانده استکبار باشیم و نباید این قافله را رها کنیم. وی افزود: مسئولان باید نسبت به سخنان رهبر […]

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در چند روز اخیر اظهار داشت: از غافله علم عقب نمانیم که بخواهیم دست نشانده استکبار باشیم و نباید این قافله را رها کنیم.

وی افزود: مسئولان باید نسبت به سخنان رهبر انقلاب  در باب اقتصاد که اعلام داشتند نقشه راه باید داشت و از اشرافی گری باید دوری کرد توجه ویژه داشته  و چه ضرورتی دارد مسئولان برای اجرا و افتتاح طرح ها با تعطیلی دهها اداره و راه اندازی دهها خودرو موجب اسراف و از بین بردن منابع دولتی شوند.

امام جمعه اردستان گفت:  مسئولان اجرایی کشور در خصوص  هزینه کرد از بیت المال دقت داشته و سعی کنند اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب را پیگیری کنند و با سودجویان و قاچاق برخورد کنند.

حجت الاسلام دهشیری  با توجه به روز شمار انقلاب افزود: جوش و خروش مردم ایران در این دوران مثال زدنی است و  در همین ایام بود که حضرت امام خمینی(ره) با ارسال بیانیه از مردم ایران تشکر کرد و آماده ورود به ایران شد.

دستاورد سیاسی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است

وی ابراز داشت: یکی از دستاوردهایی که انقلاب اسلامی برای ایران داشته، دستاورد سیاسی است که مردم روی پای خود ایستاده و خودشان انتخاب می کنند و آزادانه در تصمیم ها شرکت دارند و ملت ایران توانسته به دشمن بله نگوید و استقامت کند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه آنهایی که پستی را اشغال کرده و در کار خود ضعف دارند بدانند روی خون شهیدان پا گذاشته اند افزود: باید به مردم و شهیدان جوابگو باشند.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی افزود: آمریکایی ها درآشفتگی عجیبی به سر می برند و این آغاز راه برای نابودی آنهاست و اگر مردم و مسئولان با هم متحد باشند از این گردنه مشکلات عبور خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.