تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

شهرستان اردستان در کاهش مصرف برق مقام اول استان را به خود اختصاص داد

  • کد خبر : 624
  • 27 ژانویه 2019 - 8:31
شهرستان اردستان در کاهش مصرف برق مقام اول استان را به خود اختصاص داد

به گزارش اردستان سلام، حمید علاقه مندان ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معا رفه رئیس اداره برق شهرستان اردستان اظهار داشت: تغییر در ریاست اداره برق اردستان با هماهنگی مسئولان شهرستان برای اثر گذاری در روند و بهبود خدمات برق بوده است. وی افزود: اردستان یکی از شهرهایی است که از لحاظ صنعت برای […]

به گزارش اردستان سلام، حمید علاقه مندان ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معا رفه رئیس اداره برق شهرستان اردستان اظهار داشت: تغییر در ریاست اداره برق اردستان با هماهنگی مسئولان شهرستان برای اثر گذاری در روند و بهبود خدمات برق بوده است.

وی افزود: اردستان یکی از شهرهایی است که از لحاظ صنعت برای ما مهم بوده و بر روی آن دقت زیادی داریم و در حوزه بهره برداری کارهای خوبی صورت گرفته که از نظر ما کارنامه مثبتی دریافت کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: شهرستان اردستان در خصوص همکاری با برق استان کار بزرگی انجام داده و به لحاظ کمبود آب و کاهش برق یکی از شهرستانهایی بوده که با پیک بار مصرف 35 مگابایت در بخش کشاورزی  و مصرف 13 هزار و 603 کیلوبایت  مقام اول استان را به خود اختصاص داده است.

کاهش خاموشی ها در شهرستان اردستان

علاقه مندان افزود: یکی از کارهای خوب در شهرستان اردستان با وجود 31 هزار و 650 مشترک کاهش خاموشی ها است که از یک دقیقه و 42 ثانیه به 68 ثانیه کاهش پیدا کرده و توانسته در حوزه قرائت نسبت خوبی را به خود اختصاص دهد.

وی ابراز داشت: با بیان اینکه مردم در خصوص قرائت غیر حضوری استقبال خوبی را داشته اند توانسته ایم از آمار 56 درصد قبلی در 10 ماهه امسال به 87 درصد برسیم که می توان این آمار را تا 90 درصد افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به منابع درآمدی برای توسعه شبکه توزیع برق لازم است تا این در آمد از مشترکان تامین شود که اردستان توانسته در وصول مطالبات نسبت به سال 85 که 50 درصد بوده در سال 97 به 56 درصد برسد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات علیرضا کریم زاده تقدیر و قاسمعلی ناظری به عنوان مدیر جدید امور برق شهرستان اردستان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.