تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

500 میلیون ریال کلاه برداری اینترنی امسال در اردستان انجام شده است

  • کد خبر : 670
  • 03 فوریه 2019 - 10:00
500 میلیون ریال کلاه برداری اینترنی امسال در اردستان انجام شده است

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 500 میلیون ریال کلاه برداری اینترنتی در شهرستان اردستان گزارش شده است

به گزارش اردستان سلام سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی با فعالیت و فداکاری توانسته اند چهل سال امنیت پایداری را به مردم غیور ایران هدیه کنند که به پاس این همه رشادت فعالیت هایشان را پاس می داریم.

وی افزود: طبق تفاهم های صورت گرفته مقرر شد تا کلانتری شهر زواره توسط نیروگاه سیکل ترکیبی زواره که بصورت مناقصه ای اعلام خواهند کرد توسط پیمانکاران بومی ساخته شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 500 میلیون ریال کلاه برداری اینترنتی در شهرستان اردستان گزارش شده است که از مردم می خواهیم در این زمینه هوشیار بوده و به هر پیامی اعتماد نکنند.

8 باند سرقت در اردستان شناسایی و دستگیر شدند

سرهنگ هاشمی زاده افزود: توسط عوامل انتظامی اردستان تعداد هشت باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند  که با 27 دوربین مدار بسته ای که در منطقه برزاوند اردستان نصب شده بود تعدادی سارق نیز شناسایی شدند.

وی ابراز داشت: میزان تصادفات جرحی درون شهری 22 درصد و برون شهری 14 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته که در این زمینه تصادفات فوتی درون شهری 50 درصد و برون شهری 43 درصد کاهش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به برگزاری آموزش های قوانین راهنمایی و رانندگی در روستاها با تخفیف ویژه توانسته ایم در مدت کوتاهی 262 مورد جلسه آموزشی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مساجد روستا و همچنین شهری برای عموم مردم برگزار کنیم.

کشف کالای قاچاق در اردستان 50 درصد افزایش داشته است

سرهنگ هاشمی زاده گفت: شاهد افزایش50 درصدی کشف کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال و رشد 257 درصدی دستگیری قاچاقچیان را از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اردستان شاهد بوده ایم.

وی  همچنین در ادامه افزود: میزان کشف سرقت نسبت به سال قبل 14 درصد و میزان دستگیری سارقان 93 درصد افزایش که کشفیات مواد مخدر 39 درصد بوده و توقیف خودروی حمل مواد مخدر نیز 25 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ابراز داشت: با ارائه راهکارهای مناسب دربحث تشویقات مردمی و بازخورد خوب از ناجا شاهد افزایش هزار و 50 درصدی رضایت مندی مردم از نیروی انتظامی شهرستان بوده ایم که در همین رابطه مقام اول استان را شاهد هستیم.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.