تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

مسئولان با قاطعیت جواب یاوه‌گویی دشمنان را بدهند

  • کد خبر : 691
  • 08 فوریه 2019 - 10:55
مسئولان با قاطعیت جواب یاوه‌گویی دشمنان را بدهند

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان باید با قاطعیت جواب یاوه گویی دشمنان را بدهند تا دشمنی که هر روز از خود بهانه ای دارد نتواند با عزت و شرف مردم ایران بازی کنند.

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: نوزدهم بهمن ۵۷ همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) دیدار کردند که در این دیدار ستون و کمر نظامی رژیم شاهنشاهی شکسته شد.

وی افزود: گارد شاهنشاهی که متوجه حضور همافران در محضر امام خمینی شده بود به نیروی هوایی حمله کرد که در نهایت مردم به کمک همافران پیوستند و شهادت عده ای از مردم و نیروهای هوایی، زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن شد.

مردم خود را برای راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می کنند

امام جمعه اردستان گفت: چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و شاهد حمله های نظامی و نقشه های شوم متعددی از سوی دشمنان این نظام بوده‌ایم که آخرین آن اعلام تابستان داغ بود تا نگذارند جشن چهل سالگی انقلاب شگل بگیرد اما مردم ما امروز هوشیارتر از گذشته شده و از هم اکنون خود را برای راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می کنند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور ایران عزت به همراه آورد،  ابراز داشت: تعریف و تمجید حسن نصرالله از رهبر انقلاب بدین معنی است که انقلاب ما صادر شده است و شعار حضرت امام خمینی که در ابتدای انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی باید صادر شود در حال محقق شدن است.

امام جمعه اردستان با اشاره به یاوه گویی های دشمنان و به ویژه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: مسئولان باید با قاطعیت جواب یاوه گویی دشمنان را بدهند تا دشمنی که هر روز از خود بهانه ای دارد نتواند با عزت و شرف مردم ایران بازی کنند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه رد پای آمریکا در همه کشورها وجود دارد و با دخالتهای نابجا در امور دیگر کشورها خود را ذلیل و خوار کرده است، تصریح داشت: ما همچنان بر موضع خود که حکومت اسلامی و علوی است پایبند بوده و آن را تا آخر ادامه خو اهیم داد  چراکه پشتیبان معنوی ما ائمه بزرگوار هستند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.