تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6

انقلاب اسلامی الگویی برای همه ملت های مظلوم دنیا است

  • کد خبر : 693
  • 08 فوریه 2019 - 11:16
انقلاب اسلامی الگویی برای همه ملت های مظلوم دنیا است

امام جمعه اسدآباد همدان گفت: جمهوری اسلامی توانست با اقتدا به سیدالشهدا (ع)، انقلاب اسلامی را به وجود بیاورد و تبدیل به الگویی برای همه ملت های مظلوم دنیا شود.

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد  در بین الصلاطین نماز جمعه اردستان اظهار داشت: آنچه که من و شما و ایران اسلامی را عزت داده، ایستادگی انقلاب اسلامی روبروی استکبارجهانی همچون داعشی ها و فتنه گران بوده است.

وی افزود: انقلاب درونی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال پیش شد باید مجدد در مردم تبلور پیدا کند و آن روحیات با برگزاری دعاهای کمیل، نماز جماعت و جمعه رونق بگیرد تا انقلابمان آسیب نبیند.

امام جمعه شهر اسدآباد همدان گفت: مشکلاتی که دولت ها در مقدمه می آورند همه کف روی آب است و ما باید ببینیم برای انقلاب چه کرده ایم و چقدر صدمه دیده ایم  و آیا همچون حضرت زهرا برای دفاع از ولایت در بین در و دیوار صدمه دیده ایم.

حجت الاسلام حسینی مجد انقلاب اسلامی را نشات گرفته از عاشورا و راه ائمه دانست و تصریح داشت: جمهوری اسلامی توانست با اقتدا به سیدالشهدا (ع)، انقلاب اسلامی را به وجود بیاورد و تبدیل به الگویی برای همه ملت های مظلوم دنیا شود.

با یاد شهیدان و امام راحل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم

وی با بیان اینکه عده ای فرصت طلب و دشمن دوست آب به آسیاب دشمن بریزند و اینکه دولت  هم مدیریتش ضعیف و نان سر سفره مردم کم است تصریح داشت: اینها دلیل نمی شود ما حضورمان را در مراسمها  همچون 22 بهمن کمرنگ نشان دهیم و باید به یاد شهیدان و امام شهیدان با وضو در راهپیمایی شرکت کنیم.

حجت الاسلام حسینی مجد افزود: مشکلات کف است و آب آنها را خواهد برد و ما و شما باید با یادآوری شعارهای اول انقلاب و با شور و شعور انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.