تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

۸ طرح آبرسانی در اردستان افتتاح شد

  • کد خبر : 699
  • 10 فوریه 2019 - 10:38
۸ طرح آبرسانی در اردستان افتتاح شد

مدیر آبفای اردستان گفت: هشت طرح آبرسانی شامل اصلاح شبکه، حفر و تجهیز چاه و آماده سازی ایستگاه پمپاژ و غیره در اردستان به بهره برداری رسید.

به گزارش اردستان سلام، سید عباس شریعتمدار صبح یک شنبه در حاشیه بهره برداری طرحهای آبفای شهر اردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشت طرح آبرسانی، اصلاح شبکه، حفر و تجهیز چاه و آماده سازی ایستگاه پمپاژ با صرف اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در اردستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: عملیات اجرای اصلاح شبکه آب مهاباد به طول سه ونیم کیلومتر همراه با اصلاح ۲۵۰ فقره انشعاب مشترکین با صرف اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال به پایان رسیده است.

مدیر آبفای اردستان گفت: طرح توسعه شبکه آب شیرین مهاباد به طول دو کیلومتر و نصب سه شیر برداشت با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: اجرای طرح توسعه شبکه آب شیرین شهر اردستان به طول چهار کیلومتر و نصب هفت شیربرداشت با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال انجام و عملیات تجهیز و آماده سازی ایستگاه پمپاژ کمکی شماره دوی اردستان شامل ساخت ایستگاه پمپاژ، ساخت مخزن، خرید و نصب سه دستگاه الکتروپمپ، خرید برق و اجرای خط انتقال و اتاقک نگهبانی و تاسیسات آب و برق با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

شریعتمدار افزود: آماده سازی و بهره برداری از دو باب آب انبار و نصب دو شیر برداشت در اردستان با صرف اعتباری بالغ بر۴۰۰میلیون ریال انجام و عملیات اصلاح شبکه آب خیابان امام خمینی(ره) و اطراف مسجد جامع اردستان همراه با اصلاح  ۱۸۰ فقره انشعاب با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه عملیات حفر، تجهیز، بهره برداری و اجرای خط انتقال چاه جدید زواره با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به پایان رسیده است، افزود: اجرای شبکه فاضلاب مجتمع ۶۰ واحد خیرین مسکن ساز شامل اجرای ۴۵۰متر شبکه فاضلاب و نصب ۶۰ فقره انشعاب با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به شکل همزمان با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد بحران کشور امروز در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.