تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

مسئولان برای برگزاری باشکوه اعتکاف در ایام نوروز برنامه‌ریزی کنند

  • کد خبر : 732
  • 20 فوریه 2019 - 17:50
مسئولان برای برگزاری باشکوه اعتکاف در ایام نوروز برنامه‌ریزی کنند

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به تقارن ایام اعتکاف با عید نوروز مسئولان از هم اکنون برای با شکوه برگزار شدن این آیین مذهبی برنامه‌ریزی های لازم را داشته باشند.

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان اظهار داشت: زنان ما به برکت وجود حضرت زهرا(س) در اسلام جایگاه خود را پیدا کرده  و از آن دوران جاهلیت  فاصله گرفتند.

وی افزود: بهترین الگوی زنان و مردان برای یک زندگی سالم حضرت زهرا(س) هستند.

امام جمعه اردستان گفت: ما باید مردم را به سمت فرهنگ فاطمی سوق بدهیم و اگر  مردان و زنان جامعه حضرت زهرا (س) را الگو قرار دادند  جامعه پیشرفته ای را شاهد خواهیم بود.

اوج استقبال از اعتکاف بعد از انقلاب بوده است

وی افزود: توجه به اعتکاف همواره در کشور ما وجود داشته است که اوج آن را بعد از انقلاب شاهد بوده ایم، در این مراسم جوانان حضور خود را نشان داده و طی سه روز با خدای خود نجوا می کنند.

امام جمعه اردستان ابراز داشت: اعتکاف سازندگی های کاملی برای انسان در بر دارد دارد که فرد با ختم قرآن و گفتن اذکار و راز و نیاز از نفسیات خود می گذرد و توجه خود را به خداوند بیشتر می کند و امسال با توجه به همزمانی ایام اعتکاف با نوروز ، مسئولان از هم اکنون برای با شکوه برگزار شدن این آیین مذهبی برنامه‌ریزی های لازم را داشته باشند و به یقین اداره تبلیغات در این زمینه برنامه ریزی خوبی را خواهد داشت.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه ما که به عنوان مسئول خدمت می کنیم، افزود: مسئولیت به صورت امانت در اختیار ما قرار گرفته است و باید مواظب باشیم که در این امانت خیانت نکنیم و با تمام نیرو از این امانت خداوندی مواظبت کنیم و بعد از رفتن نیز آن را به اهلش بسپاریم.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.