تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5

مسئولان سعی کنند در میدان سیاست فریب نقشه های دشمن را نخورند

  • کد خبر : 734
  • 22 فوریه 2019 - 9:39
مسئولان سعی کنند در میدان سیاست فریب نقشه های دشمن را نخورند

همراه سازی عربستان و پاکستان در نا امنی منطقه برای ایران بر کسی پوشیده نیست و مسئولان باید حواسشان باشد تا خدای نکرده مشکلی برای ایران درست نشود و در میدان سیاست سعی کنند فریب نقشه های دشمن را نخورند.

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن و مقام مادر قرار داده شده تا از مادران و زنان تجلیل شود و شایسته است بانوان او را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: فاطمه زهرا(س) شخصیتی است که ستایشگران آن زیاد بوده که یکی از آنان خداوند متعال است که در چندین آیه از قرآن او را توصیف کرده و او را جزء مطهران قرار داده است.

امام جمعه اردستان گفت: شاهد منتشر شدن رهنمودهای مقام رهبرانقلاب در شش هزار کلمه بودیم که خطاب به مسئولان گفته شده تا روی این بیانیه کار شود و جوانان باید آن را کاربردی کنند، که اگر جوانان وارد میدان شوند می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

حجت الاسلام دهشیری افزود: شهدای امنیت وطن را نباید فراموش کرد، آنان که در مظلومیت شهید می شوند درست نیست تا عده ای بخواهند پا روی خون شهیدان قرار دهند و از دستورات نظام سرپیچی کنند.

در موضوع گرانی فقط مسئولان مقصر نیستند

وی ابراز داشت: اینکه در موضوع گرانی و احتکار فقط مسئولان را مقصر بدانیم درست نیست و خود مردم و کسانی که اجناسی تولید می کنند و آن را هم گران می فروشند در این موضوع مقصر هستند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه سوم اسفند ماه روز تجلیل از اسرا و مفقودانی است كه با سلحشوری و از جان گذشتگی از كیان و ملت خویش دفاع كردند افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره و دستاورد سالها مبارزه و تلاش این عزیزان است.

حجت الاسلام دهشیری گفت: همراه سازی عربستان و پاکستان در نا امنی منطقه برای ایران بر کسی پوشیده نیست و مسئولان باید حواسشان باشد تا خدای نکرده مشکلی برای ایران درست نشود و در میدان سیاست سعی کنند فریب نقشه های دشمن را نخورند.

وی افزود: روز تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش را که پایه گذار تربیت دینی در آموزش و پرورش شد گرامی می داریم و ای تاسف دارد که مدتی آن را  به فراموشی سپردند که آموزش و پرورش در این خصوص مسئولیت دارند که در این عرصه تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.