تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
12

مادران مقدس هستند و باید قدر آنان را دانست

  • کد خبر : 747
  • 26 فوریه 2019 - 11:24
مادران مقدس هستند و باید قدر آنان را دانست

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: مادر کسی است که در دامن او انسانهایی رشد پیدا می کنند که بعد در جامعه نقش آفرینی می کنند و نام مادر مقدس است که باید قدر آنان را دانست.

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی پیش از ظهر امروز در سومین همایش ادبی استانی کوثر ولایت در اردستان اظهار داشت: تقارن روز مبارک زن و مادر با ولادت امام خمینی (ره) را گرامی میداریم و به خود می بالیم که زنان جامعه اسلامی الگوی خود را از حضرت زهرا(س) دارند.

وی افزود: بهتر است در جامعه اسلامی و در مراسمهای شادی که بسیار شاد هستیم، وقتی به نام مبارک ائمه اطهار می رسیم صلوات بفرستیم تا در دنیا و آخرت شفیع ما شوند.

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در امور شهرستانها گفت: اینکه انسان قلم بدست بگیرد و در وصف دختر پیغمبر شعر و غزل بسراید خیلی خوب است، حتی اگر جزء برترین ها هم نباشد خود عزتمند بوده  و موحب پیشرفت خود فرد و جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام معتمدی ابراز داشت: مادر کسی است که در دامن او انسانهایی رشد پیدا می کنند که بعد در جامعه نقش آفرینی می کنند و نام مادر مقدس است که باید قدر آنان را دانست واگر فرزند فرمانبردار مادر شد خدا دعایش را اجابت می کند.

وی افزود: یکی از القاب حضرت زهرا (س) ام ابیهاست که با توجه به سن ایشان که بسیار کم بوده، ولی میـشود مادر پدر که همه از حلم، بردباری و عشقی است که حضرت زهرا(س) نسبت به پدر خود داشته است.

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه تشکیل خانواده با زنی ایمانی جامعه ای را هدایت می کند که راه سعادت دنیا و آخرت در آن دیده خواهد شد تصریح داشت:همه از برکت وجود زن است تا انسان ها دچار آسیب های اجتماعی نشوند.

حجت الاسلام معتمدی همچنین افزود: همه وظیفه داریم برای حفظ و تثبیت خانواده دست به دست هم داده و در این راه تلاش کنیم تا جامعه ای علوی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.